marți, 26 martie 2013

In teste...!

Luna martie a fost plina de schimbari...cel putin cosmetice! Incerc noi produse si de unele sunt deja incantata, desi le folosesc de relativ putin timp (2-3 saptamani). Intre timp, am si consumat o multime de cosmetice, asa ca simt, macar, ca nu am facut prea multe cumparaturi inutile. 

Iata ce mi-am mai cumparat in ultima perioada!


Am profitat de faptul ca gelul de curatare, crema de fata, crema de ochi si crema de protectie solara erau pe terminate si le-am inlocuit cu produse Paula's Choice. Este pentru prima data cand le incerc si chiar eram curioasa sa vad daca merita atatea cuvinte frumoase. Se pare ca review-urile pozitive sunt intemeiate - nu ma asteptam, dar in doar 3 saptamani am observat cateva schimbari in bine ale aspectului tenului meu. Produsele le-am ales la recomandarea Corinei si le-am si achizitionat prin intermediul ei. Preferatul meu, pana la acest moment, este cleanser-ul. Nu am incercat pana acum un produs de curatare atat de eficient si totodata, atat de bland cu tenul meu. Curata perfect si machiajul, aspect care ma bucura. Si serul pentru luminozitate din gama Resist m-a ajutat mult intr-o perioada scurta. Simt ca sunt pe drumul bun si abia astept sa va povestesc mai multe dupa ce mai trec cateva saptamani!


Pentru par, am ales un sampon din noua gama Garnier Ultra Doux. Este un sampon pentru vitalitatea parului, cu infuzie de cinci plante - ceai verde, lamaie, eucalipt, urzica si verbena. Nu contine parabeni sau siliconi si mi se pare foarte bland cu parul, dar nu pot spune ca il consider extraordinar. Va pot spune, insa, ca are un miros superb, revigorant! Am remarcat si ca se consuma extrem de repede. Cred ca pana la sfarsitul lui aprilie voi termina sticla.

Bigudiurile sunt cumparate de doua luni, insa nu am scris pana acum despre ele. Le folosesc atunci cand vreau bucle bine definite. Rezultatul a fost multumitor de fiecare data. Nu imi place, insa, sa mi le pun in par - trebuie sa le prind cu o multime de agrafe ca sa stea si imi ia destul de mult timp sa fac asta. Buclele, in cazul meu, nu tin mai mult de o zi. Intentionez, in viitor, sa imi cumpar o trusa de bigudiuri Remington. Pana atunci, mai experimentez cu acestea!


Parfumul este proaspat primit :-). Contrasteaza teribil cu vremea de afara, pentru ca are un miros fructat, specific zilelor de vara. De altfel, il voi pastra pentru lunile de vara. 
Mini-parfumul (sticluta are doar 20 de ml) se numeste Pink si este fabricat in Spania, de La Casa de los Aromas. Nu am vazut parfumurile lor in Romania, dar daca ajungeti in Spania, nu ezitati sa le cautati, sunt deosebite si intense!

Ati incercat vreunul dintre aceste produse? Va tenteaza ceva? 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu