vineri, 1 martie 2013

Promotii de Martisor!

A venit primavara! Si astazi ar trebui sa fim niste rasfatate, sa primim martisoare si flori si sa fim iubite!
 Eu va ofer un buchet virtual cu florile mele preferate!


Magazinele au cateva oferte tentante la inceputul lunii martie. 

In Sensiblu, continua promotiile din februarie, inclusiv promotia 1+1 la lotiunea micelara Bioderma Sensibio de 250 ml (pentru 50 ron, primiti doua lotiuni micelare).
Gasiti oferta Bioderma 1+1 si pe webfarm.ro, pentru lotiunea micelara de 500 ml. 
Puteti achizitiona 2 lotiuni micelare Sensibio sau Sebium de 500 ml cu 77 ron.


In farmaciile Centrofarm beneficiati de 30% reducere la produsele Vichy pe 1 si 8 martie daca va prezentati cu cardul de fidelitate. Reducerea nu se aplica si truselor cadou.
De asemenea, pana pe 31 martie, in Centrofarm, cumparati trei produse Dr. Organic si platiti doar doua! Oferta nu se aplica seturilor cadou.



eMAG are oferte la produsele CHI, Tigi, Rowenta si Remington.

 Trusa de bigudiuri electrice Remington cu 20 de bigudiuri este redusa cu 20% si costa 136 ron. Eu mi-o doresc tare mult, dar aman aceasta achizitie pentru o alta ocazie.  

Peria rotativa Rowenta beneficiaza de o reducere de 20% si costa 200 ron.


In privinta cosmeticelor, cele mai atractive pachete mi s-au parut cele doua de mai jos.

Nu am incercat pana acum produsele CHI, dar am auzit numai lucruri bune despre ele.
Pachetul CHI RX Styling costa 133,5 ron - al doilea produs beneficiaza de 50% reducere.
Setul contine spray de protectie termica si fixativ.


Setul Tigi Candy Fixation contine pasta modelatoare Mega Whip si spray-ul fixativ Mini Hard Head. 
Mereu mi-au placut denumirile fistichii ale produselor TIGI! Pachetul costa 81 ron.


Pana pe 3 martie, TinaR ne face cadouri! Pentru oricare 3 produse nereduse cumparate, platiti doar doua.


Si daca sunteti nascuti in luna martie, Nemira va acorda 50% reducere pentru orice achizitie! Pentru a beneficia de reducere, trebuie sa introduceti codul "martie2013" in rubrica COD PROMOTIE, din cosul de cumparaturi. Promotia este valabila pana la data de 4 martie

Nemira

Asa de rasfatate sa fim toata primavara! O zi frumoasa va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu