luni, 18 martie 2013

Jean Paul Gaultier Fragile, un parfum inconfundabil!

Tare mult mi-a luat sa ma obisnuiesc cu Jean Paul Gaultier Fragile. Simteam ca este un parfum "greu", cu un buchet bogat, deloc subtil, o marca distinctiva potrivita unei femei mature, care poarta parfumul acesta eventual impreuna cu un sirag de perle si cu o blana naturala.
Cu toate acestea, parfumul ma atragea. Mi-a placut sticluta lui deosebita, cu un aspect inedit, care defineste de altfel toate parfumurile Jean Paul Gaultier. Mi-a placut ca mireasma sa nu seamana cu absolut nimic incercat de mine pana acum. Este un parfum foarte persistent - rezista intreaga zi si este la fel de puternic chiar si dupa 10 ore. De asemenea, este remarcat instantaneu de cei din jur. Fragile este, cred, cel mai persistent parfum pe care l-am folosit!


L-am inscris in galeria parfumurilor-simbol, elegante, feminine, incarcate de seductie, alaturi de Chanel No 5, de Givenchy Amarige, Lancome Poeme, Guerlain Samsara (un parfum fabulos, care ma fascina atunci cand eram mica si il folosea mama) sau Guerlain Shalimar. Toate sunt parfumuri pe care le vad reprezentative pentru farmecul actritelor de la Hollywood din anii '50-'60.


Si dupa ce a zacut printre celelalte parfumuri timp de cateva luni, mi-am facut curaj sa il port. Iar acum aproape l-am terminat si probabil ca nu ma voi indura sa ii arunc sticluta.

Apa de parfum are o sticluta fantezista, asemanatoare unui glob, in care se afla o silueta feminina, imbracata cu o rochie lunga, neagra, cu spatele gol, accesorizata cu manusi negre, lungi. Cand agitati sticluta, particule minuscule de sclipici auriu invaluie acea silueta distinsa. 

 Eleganta defineste, in opinia mea, esenta parfumului Jean Paul Gaultier - silueta aceea nu este aleasa intamplator. Acest parfum nu s-ar potrivi, cred eu, unei tinute lejere. El completeaza perfect piese clasice din garderoba, de o eleganta si feminitate desavarsite.
Notele parfumului subliniaza unicitatea parfumului - tuberoza, mandarina, coriandrul, ghimbirul si floarea de portocal sunt notele ametitoare de varf. Notele de mijloc sunt predominant florale - garoafa, iris, ylang-ylang, iasomie si trandafir intregesc un buchet superb, care se dezvaluie greu, abia dupa ce intensitatea tuberozei se estompeaza.
Notele de baza - ambra, scortisoara, moscul, vanilia si cedrul condimenteaza parfumul si totodata, domolesc explozia de arome intense din acest parfum.

Jean Paul Gaultier Fragile este special, este unic si este atat de putin caracteristic actualelor trenduri din parfumerii! Merita, insa, incercat, descoperit si admirat!

O saptamana frumoasa sa aveti!

Un comentariu: