duminică, 17 martie 2013

Look-ul de duminica!

Zhang Ziyi are un stil desavarsit - de cand am observat-o pe covorul rosu, am admirat eleganta cu care poarta rochii ample, demne de o printesa. Recunosc, uneori, rochiile lungi, cu trena mi s-au parut exagerate, de parca fiecare eveniment ar fi fost de talia Premiilor Oscar.

A fost un soc pentru mine sa o vad pe Zhang Ziyi in pantaloni scurti. In acelasi timp, am fost incantata sa constat cat de eleganta poate fi o tinuta compusa din pantaloni scurti si blazer.

 Imprimeul blazer-ului mi se pare fascinant - colectia Giorgio Armani Spring 2013 a mizat pe imprimeuri inedite si pe nuante de bleu. 
Pantalonii scurti negri si machiajul discret complementeaza tinuta, transformand blazer-ul in piesa de rezistenta. 

Mie imi place la nebunie!



Va doresc o duminica frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu