joi, 1 septembrie 2011

Window shopping in Trieste (PIC HEAVY)

M-am bucurat sa constat ca in Italia reducerile au fost substantiale si am gasit foarte multe piese de calitate si deosebite. Cu toate acestea, nu am facut ravagii prin magazine, ci m-am limitat sa admir multe dintre vitrine si sa le fotografiez pentru a vi le arata si voua. Puteti vedea mai jos ce a iesit! Colectiile noi si-au facut aparitia in vitrine in ultimele zile ale concediului meu si nu le-am dedicat prea mult timp, asa ca in mare parte veti vedea imagini cu haine de vara.





































Nu i-am uitat nici pe domni...

O mostra din colectiile noi

Aici nu erau Saldi, dar nu am avut nevoie...tentatia era prea mare!

2 comentarii:

  1. nu ai avut voie ???????...nu te-ai razvratit ????????

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Coco, nu am avut NEVOIE de reduceri acolo...de voie nu era cazul, ca oricum nu m-as fi putut abtine de la asemenea delicii. Le-am incercat pe toate! Asa mi-as dori o inghetata acum! Cat despre hainute, mi-am luat, dar putine. :*

    RăspundețiȘtergere