joi, 15 septembrie 2011

Promotii, promotii...

De astazi sunt reduceri in DM, valabile pana la 4 octombrie, la urmatoarele produse:
  • uleiul pentru ten Naturelle d'Argan costa 61,29 ron;
  • mascara Rimmel Day2Night costa 17,99 ron;
  • vopseaua de par Garnier Color Naturals costa 8,29 ron;
  • samponul Syoss in varianta de 500 ml costa 11,99 ron;
  • la o crema hidratanta Garnier Essentials primiti cadou un lapte demachiant (pachetul costa 16,29 ron)
  • la o lotiune de corp Nivea Happy Time 250 ml primiti cadou un gel de dus din aceeasi gama de 250 ml - pachetul costa 14,79 ron.
Desigur ca mai sunt si alte produse reduse...eu am facut o selectie. Intregul catalog DM il puteti consulta AICI.


De asemenea, de astazi va puteti achizitiona orice rimel Maybelline din cele de mai jos cu 19,99 ron.


O zi placuta!

8 comentarii:

  1. nu cred:| ma duc sa imi iau rimmel-ul day 2 night ..e soarta :))))
    si poate si lotiunea de corp de la nivea:-? hmmm

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Dariaa, gasesti tu o justificare...Nivea pentru ca trebuie sa iti hidratezi pielea si rimel-ul pentru ca trebuie sa arati bine la scoala :D. Eu vreau Colossal Cat Eyes si ma voi limita la atat, pentru ca m-am aprovizionat cu cosmetice luna trecuta. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. nivea happy time e mirosul meu favorit pentru crema de corp :X il ador pur si simplu ,deci am motivatie ..
    la rimel nu prea ca in decurs de o luna am cumparat 3 deci :-s
    dar o sa il iau si nu il desfac ca nu are rost sa nu il folosesc :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai luat Colossal Cat Eye? Cum ti se pare? Dar de rimelurile de la Rimmel ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Andreina, o singura data am avut o mascara de la Rimmel, sincer nu ii mai stiu numele, dar m-a dezamagit. Se curata foarte greu si in acelasi timp se faramita si cadea sub ochi, nu separa genele...acum nu mai am nicio curiozitate sa incerc vreo mascara de la Rimmel. Cat despre Cat Eyes, inca nu l-am luat si nici nu m-am decis daca mi-l voi lua. Am vazut cateva swatch-uri si in niciunul, genele nu aratau asa cum mi-as dori. Mai am timp pana pe 15 octombrie, cand se termina promotia, sa ma decid. Daca esti in cautarea unui rimel bun, dar accesibil ca pret, recomand L'Oreal Million Lashes/Millions de Cils, Maybelline Colossal si Maybelline The Falsies. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci frumos de raspuns. Eu de la Rimmel am avut la un moment dat Volum Flash si chiar dadea volum. Eu am luat Colossal Cat Eyes si chiar volumul lipseste. Doar ca mi le alungeste, atat. Si noroc ca am niste gene destul de lungi si arata bine. Colossal clasic nu am incercat dar din ce am mai citit se pare ca este in top. Voi incerca. Pup! Imi place mult blogul tau pe care recunosc ca l-am descoperit de curand cautand informatii despre ulei/creme de corp si ce am gasit la tine m-a ajutat sa gasesc intr-adevar ce cautam.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ah si, in legatura cu L'Oreal eu am o reticenta din cauza unor experiente cu creme, fond de ten cu care nu m-am simtit absolut deloc bine si mi-am zis ca produsele lor chiar nu sunt pentru mine, asa ca sunt cam sceptica in privinta lor :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Andreina, ma bucur ca ai gasit informatii interesante aici, pentru ca asta imi propun. Ma simt bine de fiecare data cand cineva imi spune ca a gasit ceea ce cauta in urma celor gasite pe blogul meu :D. Pentru mine, Colossal clasic este foarte bun. Si eu am avut experiente neplacute cu L'Oreal, de fapt rimelul L'Oreal Millions de Cils este singurul lor produs pe care il recomand din ceea ce am incercat pana acum de la ei...experiente neplacute am avut si cu Vichy, de la care chiar nu gasesc nimic de recomandat. Multumesc pentru comentarii si te mai astept pe blog! Te pup!

    RăspundețiȘtergere