vineri, 2 septembrie 2011

Cum mi s-a parut Anew Platinum Cleanser

       Anew Platinum Cleanser face parte din categoria "tub dragut gasit in baie si incercat din curiozitate". Prin urmare, nu considerati ceea ce veti citi mai departe un review, pentru ca nu am testat indeajuns acest produs.

       Este al mamei dar a ajuns si in mainile mele, sau mai bine zis pe fata mea. Este un produs de curatare de tip crema. Desi este recomandat si pentru a indeparta machiajul, niciuna dintre noi nu l-a folosit pentru asta, ci doar pentru a indeparta impuritatile de pe ten.

      Are un miros puternic pe care nu il agreez, in schimb imi place textura sa cremoasa. De asemenea, are un ambalaj practic, un tub argintiu, foarte dragut, de 125 ml.

     Produsul se pare ca este formulat cu tehnologia Paxillium (asta inseamna ca stimuleaza producerea de paxilina, o proteina ce are rol in pastrarea aspectului tanar al tenului). Se aplica dimineata si seara pe pielea umeda, se maseaza usor, apoi se indeparteaza cu apa. Rezultatul ar trebui sa fie o piele hidratata si curata.

     Mie nu mi se pare suficient pentru tenul meu gras. Mi se pare prea bland si singurul mod in care imi place sa il folosesc este impreuna cu buretelul exfoliant de la The Body Shop. Astfel realizez un gomaj pentru ten fara a-l agresa. Pielea ramane fina dupa, insa hidratata mi se pare prea mult spus.
     Este un produs pe care nu l-as putea cataloga la "dezamagiri cosmetice", dar nici nu mi-a provocat vreo impresie favorabila. Este doar un alt produs de curatare pentru mine.

     Puteti comanda acest cleanser dintr-un catalog Avon. In campania in care am luat Anew Platinum Cleanser, pretul sau a fost de 21 ron.

     Nu il voi mai recumpara. In schimb, ma atrag rujurile Colordisiac si cateva produse Planet Spa, despre care v-am mai spus ca mi se par foarte bune (vezi AICI si AICI)!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu