marți, 20 septembrie 2011

Spectacol si culoare la NY Fashion Week [PIC Heavy]

         M-am bucurat ca un copil care primeste o jucarie noua cand am vazut look-urile de pe podiumurile de la New York Fashion Week.

         Se anunta o primavara plina de culori vii, de volane, de drapaje si mai ales, de look-uri feminine.
         Feminitatea transpare din fiecare look, din finetea materialelor ingreunate doar de margele si de cristale, din alura pe care o creeaza hainele, din culorile pastelate sau, dimpotriva, intense.

         Mi-au placut surprinzator de multe creatii si am facut o selectie, pe care o puteti vedea mai jos. Daca pentru look-urile de zi, am observat ca se poarta bluzele diafane, din materiale subtiri, fustele pana la genunchi, siluetele tip creion, seara corpul este pus in valoare de rochii tip sirena, pe care le ador, si de multe broderii stralucitoare.
          Toate imaginile au fost preluate de pe Style.com, locul ideal pentru a viziona toate colectiile noi.




Zac Posen



Alice + Olivia




Badgley Mischka

Christian Siriano




Carolina Herrera

Issa


Jenny Packham



Jill Stuart

Luca Luca


L'Wren Scott

Marchesa


Prabal Gurung

Preen

Victoria by Victoria Beckham


DKNY

Zac Posen


Cum vi se par look-urile?

Mai multe despre saptamana modei de la New York:

2 comentarii:

  1. @ Dariaa, si mie mi s-au parut nepurtabile de cele mai multe ori, n-as zice ciudate. Colectiile pentru primavara m-au surprins, insa, tocmai prin faptul ca m-as vedea purtand multe dintre look-uri. Niciodata nu am gasit atat de multe haine care sa imi placa intr-o singura saptamana a modei. Te pup!

    RăspundețiȘtergere