vineri, 9 septembrie 2011

A.H.A. Botanical Body Soap de la Mario Badescu

        Concursul organizat de Camelia in colaborare cu Carespot a fost oportunitatea perfecta de a incerca produsele Mario Badescu, ce ma tentau de ceva timp. Am primit un portfard practic in care se aflau trei bunatati in varianta mini, de 59ml, perfecte pentru calatorii - A.H.A Botanical Body Soap unul dintre cele mai aclamate produse ale brandului, Hydrating Hand Cream si Summer Shine Body Lotion, o lotiune de corp ideala pentru a infrumuseta pielea bronzata. Inca de la inceput m-a incantat lista de ingrediente, foarte scurta, fara parabeni si usor de inteles pentru o persoana care nu a fost niciodata pasionata de chimie.


    A.H.A. Botanical Body Soap s-a dovedit a fi preferatul meu. Cu un parfum usor de fructe, acest "sapun de corp" promite sa exfolieze celulele moarte cu ajutorul extractelor de grapefruit si de papaya cu care este imbogatit. In acelasi timp, pielea este hidratata cu ajutorul extractului de Ginseng si de proteine din ovaz.

        Rolul principal al acestui gel de dus este, insa, sa combata acneea de pe spate si de pe piept. Nu ma mai confrunt cu aceasta problema de cativa ani si niciodata nu a constituit ceva sever pentru mine. Uneori imi mai apar cosuri sporadice pe spate, dar dispar in cateva zile. In perioada in care am folosit A.H.A Botanical Body Soap nu mi-au aparut, dar nu as putea spune ca acest lucru i se datoreaza.



        Prefer, de aceea, sa remarc celelalte calitati ale sale- lasa pielea fina si cu un parfum usor si placut de citrice ce se mentine in jur de 30 de minute, curata bine pielea fara a o usca, face o spuma usoara si are o textura foarte usoara, pe care o caut in general la produsele pe care mi le aleg pentru sezonul cald. In plus, se consuma greu. Fotografiile sunt facute atunci cand am primit produsele...nu avea rost sa le fac acum pentru a va prezenta niste recipiente goale :-).

     Aceasta este lista de ingrediente: Sodium Laureth Sulfate,Deionized Water,Ginseng Extract,Grapefruit Peel Extract, Papaya Extract,Glycerin,Sodium Chloride,Oat Protein.

      In zilele urmatoare va voi povesti si despre celelalte doua produse!

    
  Ati incercat pana acum produsele Mario Badescu? Va tenteaza?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu