sâmbătă, 10 septembrie 2011

Un sfat pe zi...unghiile incarnate

Iata ce spune Rona Berg in cartea "Frumusete la minut" despre una dintre cele mai comune probleme ale unghiilor.

" Taie-ti unghiile drept. Baga-ti piciorul in apa calda, ca sa inmoi unghia. Ridica usor unghia pana cand poti strecura o bucatica de vata dedesubt, ca sa o dezlipesti de piele. Fa asta cateva zile la rand daca este necesar. Daca unghia crescuta in carne se infecteaza, consulta un medic."

Recomand multa precautie, ca sa nu va alegeti cu vreo infectie...si eu m-am confruntat cu unghii incarnate iar solutia a fost sa le las sa creasca mai mult, sa le tai drept si sa le pilesc regulat.
Nu am folosit bucati de vata, nici nu am incercat sa ridic cumva unghia, pentru ca mi-a fost teama de vreo infectie...acum am scapat de acele colturi dureroase.

O zi placuta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu