vineri, 5 aprilie 2013

Un eyeliner demential de la Essence - review si swatch!

Daca as fi facut tag-ul Beauty Things I suck at..., in fruntea listei ar fi fost completa mea lipsa de talent in a aplica eyeliner. Imi plac atat de mult liniile acelea perfecte, intense, care pun in valoare privirea si intregesc machiajul ochilor. Dar mie nu mi-au iesit niciodata atat de frumoase ca in reviste, prin urmare nu am transformat eyeliner-ul intr-un produs indispensabil al trusei de makeup.


De curand, insa, am primit un gel eyeliner de la Essence, in nuanta Berlin Rocks (03). Eu am ochii caprui si folosesc destul de multe farduri in nuante de mov. Am fost incantata cand am vazut ca eyeliner-ul de la Essence este mov inchis. Mi-am propus, prin urmare, cucerita de intensitatea nuantei de mov, sa folosesc mai des eyeliner si (mai ales) sa invat sa il aplic perfect.

Am cu ce sa exersez, avand in vedere ca eyeliner-ul trebuie folosit in 6 luni de la deschidere si borcanelul mi se pare imens. Si daca l-as folosi zilnic, nu as reusi sa il termin in 6 luni...probabil nici in 12.
Gel eyeliner-ul este, asadar, ambalat intr-un borcanel din sticla, care contine 3 ml de produs. Este un eyeliner rezistent la apa. Chiar rezista - l-am purtat intr-o zi ploioasa si, in pofida temerilor mele ca eyeliner-ul va migra dinspre pleoape inspre obraji, am constatat ca a rezistat perfect intreaga zi.
Textura este cremoasa si probabil de aceea reusesc chiar si eu sa trasez niste linii multumitoare. 




Nuanta este frumoasa, pigmentata, si poate fi purtata si ziua. Daca vi se pare ca eyeliner-ul negru este prea aspru pentru a fi purtat pe timp de zi, acest mov cu siguranta vi se va parea potrivit.
Eu am reusit sa il indepartez cu lotiunea micelara Bioderma, dupa ce am tinut discheta demachianta presata pe pleoapa pentru aproximativ 15 secunde. Il puteti indeparta foarte usor cu un demachiant bifazic. 

Mai jos aveti swatch-uri in lumina naturala.




Vestea proasta este ca produsul nu se va mai produce. Dupa ce expira, il pastrez pentru posteritate :-).
In cazul in care il mai gasiti la vreun stand, in nuanta Berlin Rocks sau in orice alta culoare, va recomand sa il cumparati. Eu l-am primit pe acesta si nu ii cunosc pretul, insa in general Essence au preturi foarte accesibile la cosmetice, de sub 20 de lei.

Am incercat cateva produse Essence si am fost foarte multumita. Cu siguranta, imi voi procura si altele. 
Mai multe detalii despre Essence puteti afla de pe pagina lor de Facebook. Lista cu magazinele care comercializeaza Essence in Romania este disponibila aici.

O zi frumoasa va doresc!


6 comentarii:

  1. Arata suuper :) Sa ne arati si un machiaj cu el

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand o sa invat sa fac liniile desavarsite la care visez, promit sa va arat si un machiaj :). Te pup!

      Ștergere
  2. am inteles ca rezistenta difera de la nuanta la nuanta, maro-ul cica nu e asa rezistent :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am incercat doar pe acesta si are o rezistenta incredibila. Despre celelalte nuante nu stiu ce sa spun. Nici nu m-ar atrage o nuanta de maro. Mai degraba mi l-as lua pe cel negru. Te pup!

      Ștergere
  3. Foarte dragut si chiar e super faptul ca e rezistent. Sunt destul de curioasa cum este cel negru.
    Daca vrei poti trece si pe la mine: http://polly-lena.blogspot.com/
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca si cel negru este foarte pigmentat. Nu l-am incercat. O sa iti vizitez blogul, cu mare drag. Multumesc de comment si te mai astept pe blog! Te pup!

      Ștergere