marți, 23 aprilie 2013

Pe scurt, despre blush-ul Essence Silky Touch, nuanta Babydoll

Cum sa nu cedez in fata unui blush cu o denumire atat de simpatica si de feminina precum Babydoll? 

Am ales nuanta 20 (babydoll) a blush-ului Essence Silky Touch fara sa stau pe ganduri. Imi doream un blush roz, care sa imi confere o culoare discreta in obraji. Ei bine, acest blush este oricum, numai discret nu! Este foarte bine pigmentat si daca il aplicati fara sa scuturati bine pensula, veti obtine, fara sa vreti, un look de clovn! Este si greu de indepartat apoi fara sa ruinati intregul machiaj, asa ca eu va recomand sa treceti usor pensula peste el, apoi sa aplicati cu precautie. 
Daca doriti o culoare mai intensa in obraji, il puteti reaplica si va arata in continuare foarte bine.


Mie imi place nuanta foarte mult. Nu este roz, asa cum ma asteptam, dar nu are nici aspectul unui bronzer. Am purtat-o doar de doua ori pana acum, peste 12 ore, si a rezistat. Seara inca aveam culoare in obraji, desi eram foarte obosita :-). 



Blush-ul are 5 grame. Este intr-un ambalaj micut si poate fi foarte usor pus in poseta sau in geanta. Eu nu il port dupa mine, pentru ca am simtit ca nu este nevoie de retusuri, avand in vedere rezistenta sa. 
Aplic blush-ul cu pensula pentru blush de la Essence. Am fost surprinsa cand am vazut-o - ma asteptam sa fie mai mare! Pana la urma m-am obisnuit cu ea si mi se pare practica, pentru ca o pot lua si in geanta, pentru mici retusuri ale machiajului. 




Pretul blush-ului este de 12,5 ron. Eu l-am comandat online, impreuna cu diverse alte produse Essence. Am vrut sa ma conving de calitatea lor, pentru ca am auzit foarte multe pareri pozitive despre ele. Si produsele m-au convins...sunt pigmentate si rezistente, fara a avea un pret exagerat. 

Cat despre pensula, aceasta are un pret de 14 ron. Mi se pare buna, insa as fi preferat sa fie mai mare si sa aiba mai multi peri. 


Gasiti blush-ul si in alte nuante, foarte purtabile. Eu ma multumesc, momentan, cu aceasta, dar presimt ca in viitor voi fi tentata sa incerc si altele!

O zi frumoasa sa aveti!
 

4 comentarii:

  1. Si eu am un blush de la essece, o alta nuanta dar din aceeasi gama si imi place foarte mult. Nu am pensula de blush de la ei desi i-am tot dat tarcoale. Acum ma gandesc ca poate e mai bine ca nu am cumparat-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pensula nu este foarte buna. Eu o folosesc doar pentru aplicarea pudrei matifiante.

      Ștergere
  2. De unde pot fi cumparate online? Multumesc! Arata grozav!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am cumparat toate produsele Essence de pe www.e-cosmetic.ro. Sunt foarte bune si au un pret mic, ti le recomand!

      Ștergere