duminică, 21 aprilie 2013

Look-ul de duminica!

In aceasta perioada, magazinele sunt invadate de jachete si camasi din denim. Desi imi plac, le port foarte rar. Imi plac jachetele, dar doar pe umeras :-). Rareori imi plac si look-urile in care sunt incluse. 

Singurul look care ma atrage ar fi unul asemanator cu cel de mai jos. As purta oricand o fusta maxi, o jacheta din denim, cu ochelari aviator si o geanta supradimensionata. 

Jessica Alba are un stil de strada desavarsit iar tinuta de mai jos nu face exceptie!


Ce spuneti despre jachetele din denim? Va bucurati ca au revenit in trend sau le tineti in continuare ascunse prin vreun sifonier?

O duminica placuta va doresc!

6 comentarii:

  1. Am scapat de jachetele din denim pe care le-am aveam in sifonier in urma cu mult timp, si acum mi le doresc inapoi...
    Trebuie sa-mi achizitionez ceva din denim neaparat, fie ca-i vorba de-o vesta, fie de-o jacheta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le-am pastrat si bine am facut :-)! Am vazut in H&M o multime de jachete, camasi, veste din denim, la preturi bune. Poate gasesti ceva care sa iti placa!

      Ștergere
  2. am si eu, o port rar, dar gata, trebuie scoasa. pup,week end frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa vad cum o vei purta, poate ma inspir si eu! Weekend placut, te pup!

      Ștergere
  3. Mie imi plac la nebunie jachetele, am o gramada si le port foarte des.

    RăspundețiȘtergere