miercuri, 3 octombrie 2012

Promotiile lunii octombrie in Sensiblu!

Cand am rasfoit catalogul Sensiblu pentru luna octombrie, am sperat sa gasesc o oferta atractiva la o crema de ochi buna si la un produs pentru ingrijirea parului, balsam sau masca. 
Nu am gasit ce mi-am dorit si nici nu m-au entuziasmat promotiile acestei luni, insa am vazut cateva care ar putea fi utile pentru voi. 

  • cumparati orice fond de ten La Roche Posay Toleriane si primiti 50% reducere la Unifiance Blush.
  • cumparati orice crema antirid Vichy, din gamele Neovadiol, Reti HA, Lift Activ, si primiti cadou un demachiant 3 in 1 Purete Thermale Vichy de 200 ml.
  • impreuna cu apa termala Avene de 300 ml sau de 150 ml, primiti cadou o mini apa termala de 50 ml.
  • la cumparaturi de 60 ron din gama Oxyance, primiti cadou un cupon valoric de 25 ron.
  • orice fond de ten Vichy este redus cu 20%.
  • sunt din nou reduceri la Avene. Crema reparatoare Avene Cicalfate este redusa cu 25%, crema emolienta Avene Trixera, cu 30%, la fel si crema hidratanta pentru ten acneic, Avene Clean-AC.
  • sunt reduceri si la produsele Eucerin. La oricare doua produse din gama DermatoClean cumparate, beneficiati de 50% reducere la al doilea. La oricare doua produse Eucerin Hyaluron Filler achizitionate, beneficiati de 25% reducere.
  • oricare produs Uriage Hyseac este redus cu 20%. Recomand apa micelara, gelul de curatare si crema de zi hidra-matifianta.
  • cumparati 2 produse Ivatherm Ivapur si il primiti cadou pe al treilea! Mie mi s-a parut oferta lunii.
  • oricare sampon Klorane de 400 ml este redus cu 20%. Daca nu va puteti hotari, eu recomand samponul cu chinina, dar am scris si despre cel cu citrice si cel pentru netezirea parului, cu extract din lapte de papirus.
  • platiti 35 ron pentru o crema de fata si un produs de curatare a tenului din gama Herbosophy.
  • orice produs Aslavital Lift este redus cu 20%.
  • orice produs Gerovital H3 este redus cu 20%.
  • si produsele L'Oreal au reduceri - 25% reducere la gamele Revitalift, Codul Tineretii si Derma Genese si 15% reducere la gama Nutri Gold.
  • daca achizitionati o crema de fata Apivita Wine Elixir, primiti 50% reducere la orice ser natural de fata Apivita.
  • orice crema Boots No7 Beautiful Skin sau Antirid va aduce un cupon valoric de 20 ron.
  • toate produsele Nivea Visage de curatare a tenului sunt reduse cu 20%.
  • tot de 20% reducere beneficiati si la produsele de ingrijirea parului de la L'Erbolario.
  • va puteti rasfata cu o trusa L'Occitane pentru doar 80 ron - trusa contine gel de dus de 75  ml Fleur Cherie, lotiune de corp de 75 ml Fleur Cherie, sampon reparator de 75 ml, sapun Bonne Mere de 100 g, si mult apreciata crema de maini cu unt de shea...doar 10 ml!

Sper ca ati gasit macar o oferta care sa va aduca zambetul pe buze astazi! Restul catalogului, AICI!

2 comentarii:

  1. Au ceva promotii in luna octombrie.Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt chiar dragute promotiile, eu zic ca merita sa ne cumparam ce ne trebuie cand prindem cate o ocazie de acest gen. Te astept si pe tine sa te inscri la primul meu giveaway, aici: http://beautiful-and-special.blogspot.ro/2012/10/my-first-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere