vineri, 26 octombrie 2012

Masca cu ceai verde si aloe, pentru un ten revigorat


Imi plac mastile Montagne Jeunesse, se aplica usor, nu ma murdaresc si tenul arata mereu bine dupa ce le folosesc. Si masca Montagne Jeunesse cu Aloe Vera si ceai verde se inscrie in aceasta categorie.
Dupa ce am scos masca din plic si am aplicat-o pe tenul curat, am lasat-o sa actioneze in jur de 15 minute si m-am relaxat in acest timp. Mirosul mastii este fresh, foarte placut, revigorant. 
Si tenul este revigorat dupa indepartarea mastii, pare mai curat si mai luminos. Efectul nu este de durata, nu va asteptati la miracole cu o singura masca...in ziua respectiva, insa, tenul arata bine.
Eu nu am avut probleme cu ingredientele, nu mi-au iritat pielea, insa este bine sa incercati masca inainte pe o portiune mica de piele, in caz ca aveti tenul sensibil.

Pentru sub 10 lei am obtinut efectul dorit, asa ca sunt multumita!
Gasiti mastile Montagne Jeunesse in hypermarket-uri. Oferta este variata si produsele sunt bune!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu