miercuri, 26 septembrie 2012

Despre cosmeticale...ispititoare!

Cosmeticele Elmiplant au numeroase calitati pe care le-am descoperit de-a lungul timpului. Dintre ele, acea calitate care imi vine in minte instantaneu cand ma gandesc la produsele Elmiplant este...mirosul lor, pregnant, dar imbietor! 
Cand miros produsele lor, nu ma gandesc la fabrici, la laboratoare, la chimicale, ci la colturi verzi, la natura, la albine care zburda printre flori colorate.

Acum, in baia mea, sunt 3 produse Elmiplant. In primul rand, mi-am cumparat gelul de dus crema nutritiv, cu miere si lapte de bumbac si cu unt de shea organic. Mirosul este dulce, puternic, dar taaare placut. Gelul lasa pielea fina, dupa ce o invaluie in spuma. Eram curioasa sa incerc colectia de geluri de dus Care Moments si m-am bucurat sa constat ca pretul unui gel de dus este de aproximativ 9 ron, pentru 400 ml de produs.

Cel de-al doilea produs pe care il folosesc este laptele de corp nutritiv-reparator, despre care v-am povestit si aici. Are in componenta sa lapte de bumbac si proteine din orez. Dupa aplicare, pielea se simte hidratata, catifelata. Mirosul sau, din nou puternic, ma duce cu gandul la exotism, la spiritul asiatic. 

In schimb, gelul exfoliant zilnic, din gama Skin Control, pentru tenul cu imperfectiuni, cu lemongrass si micro-particule de bambus, intruchipeaza prospetimea. Nu numai ca pielea este curata dupa ce il folosesc, datorita micro-particulelor de bambus, dar senzatia pe care o traiesc este de revigorare instantanee, multumita mirosului sau. Voi reveni cu detalii despre el! 
De curand, am terminat gelul Elmiplant pentru ten normal si mixt, cu miros imbatator de gutuie. Puteti citi impresia mea despre el, aici.

Nu pot decat sa ma bucur ca Elmiplant are produse atat de bune, fara parabeni, mai ales ca pretul lor este cel putin accesibil.

 Voi ce descoperiri placute ati mai facut in ultimul timp?




4 comentarii:

  1. Si mie imi plac mult produsele Elmiplant, in special demachiantele, care curata foarte bine si miros absolut superb...am avut gelul de dus si mi-a placut enorm:X

    RăspundețiȘtergere