vineri, 19 octombrie 2012

Crema de ochi Sephora Age Defy, ambalaj dragut, efecte minime

In ultima mea vizita in Sephora, acum cateva saptamani, o domnisoara foarte convingatoare mi-a prezentat crema pentru conturul ochilor Sephora Age Defy. Am cumparat-o fara sa stau pe ganduri, entuziasmata si de ce scria pe ambalaj. 


Pe scurt, conform prezentarii oficiale:  
  • crema nu contine parabeni
  • se potriveste ochilor sensibili
  • este testata oftalmologic
  • contine HydroSenn +, un ingredient mai eficient decat acidul hialuronic
  • promite sa reduca ridurile de expresie, cearcanele si aspectul obosit al ochilor.
  • promite sa reduca cu 83% vizibilitatea ridurilor din coltul ochilor.
Ce spun eu, dupa o luna de testare?
  • ambalajul este foarte practic - tubul este opac si are o pompita care nu permite irosirea cremei, pentru ca dozeaza foarte bine cantitatea.
  • crema are o textura usoara si se absoarbe repede in piele.
  • pielea pare, pe moment, mai ferma.
  • nu am observat nicio imbunatatire asupra ridurilor de sub ochi, nici macar pe termen scurt.
  • nu am vazut nicio schimbare in privinta cearcanelor.
  • machiajul se aplica foarte bine dupa ce folosesc crema.
  • nu irita deloc ochii - este una dintre cele mai blande creme de ochi incercate de mine pana acum.
  • nu are SPF.
  • nu mi s-a parut o crema deosebita din niciun punct de vedere.

Tubul are 15 ml. Crema este valabila 6 luni din momentul deschiderii si costa aproximativ 65 ron. O gasiti in Sephora. Eu nu o voi recumpara. 

Sa aveti o zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu