sâmbătă, 13 octombrie 2012

Balsamul leave-in Yes to Carrots, prima impresie!

Nu am abandonat blogul, doar am inceput facultatea si se aduna atat de multe de facut intr-un timp scurt :D! Promit, insa, ca nu va uit!


Astazi m-am gandit sa va prezint un produs pe care il folosesc de aproximativ 3 saptamani si care ma incanta foarte tare. Voi reveni cu mai multe impresii, dupa ce termin tubul, insa am vrut sa va impartasesc prima mea opinie despre balsamul leave-in Yes to Carrots

Ce m-a convins sa il cumpar a fost lista de ingrediente, printre care se afla si ulei de argan, unt de shea, ulei de macadamia si keratina. Este un produs natural in proportie de 96%, dupa cum scrie pe ambalaj, si nu contine parabeni. 

L-am cumparat si din comoditate, pentru ca este un balsam leave-in si nu trebuie sa mai astept 10-15 minute pana isi face efectul si apoi sa imi clatesc parul. 

 Balsamul are o textura crema, de aceea am fost reticenta la inceput, gandindu-ma ca parul mi se va ingrasa mai repede. In contact cu parul ud, insa, aproape ca se topeste, il descurca si il lasa matasos. 
Imi spal parul o data la trei zile si nu mi se pare ca balsamul mi-l ingrasa mai repede. 

Balsamul are un efect minunat de anti-frizz...intotdeauna, pentru ca imi usuc parul cu foehn-ul, m-am confruntat cu probleme, cu fire de par rebele. Acum parul este disciplinat pentru doua zile, lucios si din fericire, are si volum. 

Pretul este de aproximativ 69 ron pentru un tub de 170g, care se consuma foarte greu. Il gasiti in Sephora. Recomand 100%!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu