vineri, 5 octombrie 2012

Ohh! Blushed again...de la Miss Sporty!



Cu un nume indraznet si cu un pret excelent, blush-ul Miss Sporty din colectia Ohh! Blushed again... a fost ispita perfecta. 




Mi-am ales nuanta 003, Sienna, pentru ca mi s-a parut singura purtabila – celelalte optiuni din magazin (nu prea diversificate, avand in vedere ca l-am cumparat dintr-un hypermarket a carui oferta de cosmetice nu este variata) pareau fie prea stridente, fie prea deschise la culoare.


 


Micuta cutie rotunda ascunde doua nuante de blush, una mai deschisa, in centru, si alta inchisa, pe margini. Nuanta care rezulta dupa ce plimb pensula de cateva ori peste blush este una intensa si durabila. Nu ma asteptam sa reziste intreaga zi, insa ma bucur ca m-a surprins placut.






Pretul este de aproximativ 8 ron, asa ca sunt multumita.

Astazi am primit si perlele bronzante Avon Glow, despre care voi scrie in curand.


Sa aveti un sfarsit de saptamana excelent!

2 comentarii:

  1. Si eu folosesc acest blush, nuanta 002 Rose. E chiar mai bun decat ma asteptam, avand in vedere pretul. Numai bun pentru zi de zi!

    RăspundețiȘtergere