joi, 22 decembrie 2011

Haul!

In ultimul timp am fost fidela produselor care mi-au placut si in trecut. De aceea, le-am recumparat fara sa stau prea mult pe ganduri. Ieri am vrut, insa, sa incerc si ceva nou. Prin urmare, mi-am cumparat cateva cosmetice pe care abia astept sa le incerc! Vom incepe 2012 cu review-uri :D!


Crema de fata Roc Hydra+ este un produs care ma tenta de ceva timp. Am profitat de faptul ca aveam nevoie de o noua crema de fata. La fel s-a intamplat si in cazul cremei de ochi - am optat pentru SVR Chronolys.
Cu demachiantul Garnier Essentials nu ma mai inteleg foarte bine. De aceea, am ales un demachiant de ochi de la Byphasse, mai ales ca am auzit multe lucruri bune despre aceasta marca.
Mi-am cumparat si o masca Skinlite cu colagen.
Cat despre laptele de corp, sunt curioasa daca va fi la fel de buna precum celelalte produse Elmiplant, de care am fost foarte multumita pana acum.

Sa aveti o zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu