marți, 27 decembrie 2011

Garnier Caffeine Roll-On - un produs interesant

         Hey! Imi pare rau ca nu mai reusesc sa scriu cu aceeasi consecventa cu care v-am obisnuit. Timpul nu este de partea mea, nici inspiratie nu prea am...

         M-am gandit, totusi, sa scriu astazi despre un produs pe care l-am primit cadou acum aproximativ o luna impreuna cu revista Beau Monde Style. Dintre produsele Garnier oferite, mi-am ales Garnier Caffeine Roll-On, un gel de ochi cu cafeina, ce promite sa stimuleze drenajul si sa reduca pungile de sub ochi.




        Pungile de sub ochi n-au fost niciodata o problema pentru mine. Am, insa, niste cearcane nesuferite de care nu reusesc sa scap foarte usor. De aceea, arat mai tot timpul obosita. Avand in vedere ca nu am gasit pana acum produsul minune, nu ma asteptam la rezultate miraculoase de la roll-on-ul de la Garnier.

        Mi-a placut foarte mult ambalajul acestui produs. Sistemul inedit de aplicare a gelului m-a determinat sa il aplic de mai multe ori pe zi. Produsul nu se risipeste, este o aplicare foarte igienica si este, in acelasi timp, un ritual relaxant.
        Desi nu mi-a estompat cearcanele in niciun fel, am observat ca imbunatateste aspectul pielii de sub ochi, mai ales in zilele in care sunt foarte obosita. Este un gel revigorant si isi face efectul, chiar daca nu intr-un mod spectaculos.
       Eu voi continua sa il folosesc, macar pentru placerea de a il aplica. Daca doriti sa il incercati, pretul este unul accesibil - de aproximativ 25 ron.

La multi ani celor ce isi serbeaza astazi ziua de nume si distractie placuta in continuare, de Sarbatori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu