marți, 13 decembrie 2011

Ati incercat produsele Dr. Organic?

Imi doresc o noua crema de ochi si in curand voi avea nevoie si de o noua crema de zi.
Mi-au atras atentia produsele Dr. Organic, insa nu am incercat nimic pana acum de la ei. Cele sase game Dr. Organic beneficiaza de o prezentare foarte frumoasa. De asemenea, unele dintre produsele lor au fost premiate la targuri internationale de profil.

Preturile sunt acceptabile - spre exemplu, cremele de ochi costa in jur de 60 ron in Centrofarm si Plafar. Sunt si magazine online care comercializeaza aceste produse la preturi mai mult decat tentante.
 Ingredientele sunt, de asemenea, un plus, pentru ca produsele sunt bio si nu contin uleiuri minerale. In schimb, contin ingrediente active.

As dori sa incerc fie crema de ochi cu laptisor de matca, fie pe cea cu ulei de masline.
De asemenea, ma tenteaza cremele de corp. Si seturile sunt ambalate foarte frumos si cred ca ar fi niste cadouri de Craciun potrivite. Imi pare rau ca nu va pot arata mai multe imagini, Blogger nu este deloc cooperant astazi si merge foarte greu...


Voi ce spuneti? Ati incercat produsele Dr. Organic? Ati fi curioase sa le incercati?

10 comentarii:

  1. folosesc de o luna crema de ochi cu laptisor de matca,balsam de buze cu laptisor de matca si o lotiune de corp(crema de corp)cu aloe vera de la Dr Organic;le-am cumparat din farmacia Centrofarm; nu pot spune nici ca ca sunt dezamagita de ele,dar nici nu vad vreun efect deosebit,adica pielea mea este la fel ca inainte; am folosit foarte multe creme de corp (vichy,roche posay,elmiplant,nivea,avene etc etc) ca si concluzie, cremele de corp de la elmiplant sunt cele mai bune,din punctul meu de vedere,am fost f multumita,si de acum voi folosi creme de corp numai de la ei,in ceea ce priveste crema pt ochi...cea care m-a multumit a fost de la Bioten cu laptisor de matca,a fost super buna,si am sa imi mai cumpar.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Anonim, iti multumesc pentru comentariu! In privinta cremelor de corp, cel mai mult imi plac cele de la Neutrogena. Acum am una de la Elmiplant, dar nu este chiar ce imi doream. Cat despre produsele Dr. Organic, inca nu m-am hotarat daca sa le incerc. Ma asteptam sa aiba rezultate, nu as vrea sa cumpar niste produse care sa nu aiba niciun efect. Ma voi interesa si in privinta cremei Bioten cu laptisor de matca, mai ales ca este accesibila ca pret. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar azi mi-am cumparat o crema Dr. Organic , crema de noapte cu ulei de masline .Initial vroiam Caudalie pt ca folosesc crema sorbet din gama Vinosource de aprox o luna si mi-a placut foarte mult (e o baza buna de machiaj , hidrateaza , intra repede in piele , si e buna si pentru un ten foarte sensibil si alergic ca al meu),dar nu o aveau si nu mai aveam rabdare sa refaca stocul.Atat cea Caudalie cat si aceasta de la Dr. Organic mi-au fost recomandate de farmacista , mi-a spus ca sunt mai bine formulate decat cele de la Vichy , LRP , Bioderma etc ,si chiar si ea foloseste Caudalie dupa ce a avut probleme cu cele de la VIchy.Revin cu o parere dupa ce o folosesc un timp crema Dr. Organic , daca doresti .:)
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Alexandra, iti multumesc! Mi-ar placea sa revii cu impresii dupa ce folosesti crema mai mult timp. Si eu am avut crema de ochi Caudalie, gama Pulpe Vitaminee.Nu mi s-a parut spectaculoasa, dar intr-adevar ingredientele mi se par mai bune decat in cazul cremelor Vichy. Eu cu Vichy nu ma impac deloc, LRP si Bioderma nu am incercat. Acum folosesc SVR Chronolys, la recomandarea farmacistei. Nu mi se pare nici aceasta iesita din comun. Daca stau sa ma gandesc, cea mai buna crema de ochi folosita pana acum a fost Nuxe Nirvanesque. De la Caudalie vreau sa imi cumpar Beauty Elixir, am auzit numai cuvinte de lauda despre acest produs. Daca ti se va parea eficienta Dr. Organic, te rog sa imi spui. Iti multumesc, o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Desi nu a trecut prea mult timp , revin cu primele impresii asupra cremei Dr. Organic Virgin Olive Oil Night Cream , Moisture Surge Overnight Rescue.O folosesc de pe 17 in fiecare seara si am incercat-o si dimineata ca baza de machiaj in zilele mai friguroase.Hidrateaza foarte bine , intra repede in piele , o lasa fina si neteda ,si ce m-a uimit putin , tenul ramane mat.Are o textura mai densa si ma asteptam sa lase tenul lucios, putin uleios chiar , ca orice crema de noapte dar nu s-a intamplat.Am incercat-o cu fdt Clinique Superbalanced si nu am avut nevoie de retusuri in timpul zilei (ma refer la pudra in zona T).Cred ca am uitat sa mentionez ca am tenul mixt ,sensibil, alergic , cu tendinta acneica , si de obicei ingrijirea lui imi da dureri de cap.NIci crema aceasta nu mi-a provocat nici o reactie alergica sau alte neplaceri , deocamdata.Eu cred ca merita incercata daca crezi ca se potriveste tenului tau (nu are un pret mare 58 ron in centrofarm).Am avut si eu o mostra de crema de ochi de la Caudalie (cea pe care ai incercat-o si tu) si mi-a placut , nu m-a impresionat.Cand voi ajunge intr-un Centrofarm cu produse Nuxe imi voi lua crema de ochi , si vreau sa incerc si o crema de fata de la ei.
    O seara buna !:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Alexandra, crema de ochi de la Nuxe mi s-a parut foarte buna, dar crema de fata Nuxe mi s-a parut...extraordinara! Ma refer la crema Nuxe Creme Fraiche de Beaute Light, despre care am scris si aici: http://beauty-tested.blogspot.com/2011/04/crema-de-zi-nuxe-creme-fraiche-de.html. Pretul cremei Dr. Organic nu este mare si sunt tentata sa o incerc, avand in vedere ca tu ai fost incantata de ea. Iti multumesc frumos pentru acest review, ma bucur ca ai revenit cu impresii atat de detaliate! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. ce parere aveti de crema pentru pete de la Dr.organic.este eficienta?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Anonim, nu am incercat aceasta crema, dar imi invit cititorii sa iti dea un raspuns daca au incercat-o! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. am o problema de mult cu cosurile,si vreau sa stiu daca e un produs pe care sa ma bazez 100%

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim, crema de mai sus este o crema de ochi, deci presupun ca nu are cu ce sa dauneze pielii, chiar daca ai cosuri. Pentru cosuri, iti recomand sa consulti un dermatolog. Si eu am avut probleme, dar nu serioase...la mine au disparut de la sine, am avut grija sa folosesc demachiant pentru piele sensibila, sa hidratez pielea cu produse pentru ten mixt...un produs 100% eficient nu am descoperit :)!

      Ștergere