miercuri, 14 decembrie 2011

Crema hidratanta pentru calcaie - inca un produs bun de la Elmiplant

           V-am spus in repetate randuri cat de mult apreciez cremele de maini de la Elmiplant. Sunt hidratante, miros foarte frumos si costa putin. De altfel, daca ar fi sa va recomand un singur produs pentru ingrijirea mainilor, alegerea mea ar fi o crema de maini de la Elmiplant.

           Din curiozitate, mi-am cumparat si crema hidratanta pentru calcaie de la Elmiplant. Crema contine unt de avocado, care hraneste zonele uscate ale pielii, si ulei de menta, care stimuleaza circulatia sangelui si ofera o senzatie de prospetime. In schimb, nu contine parabeni.
          Ambalajul este la fel de atractiv ca in cazul cremelor de maini - este un tub practic, de 75 ml, intr-o nuanta superba de verde.
         Ce m-a cucerit este mirosul intepator, proaspat, de menta, pe care mi l-as dori la o lotiune de corp. Este un miros deosebit, pe care nu l-am intalnit la vreo alta crema.
         La capitolul hidratare nu exceleaza. De obicei, eu aplic crema de corp pe calcaie si mi se pare suficienta. Am cumparat aceasta crema in special pentru mirosul ei, dar aveam asteptari si in privinta hidratarii, speram sa fie mai eficienta decat cremele de corp. Pielea ramane, intr-adevar, moale si catifelata, dar senzatia nu este de durata. Nu stiu cat de bine ar functiona in cazul unor calcaie uscate, pentru ca nu am astfel de probleme.
         Pretul este foarte bun, de aceea nu imi pare rau ca am cumparat aceasta crema si probabil ca voi opta pentru ea si in viitor - costa in jur de 9 ron si o gasiti in toate hypermarket-urile. Este si un produs economic, pentru ca se consuma greu. Eu o am de mai bine de 2 luni si ma astept sa imi mai ajunga in jur de 2 saptamani.

        Daca sunteti interesate si de cremele de maini Elmiplant, am scris despre crema de maini nutritiva, crema de maini hidratanta si crema de maini reparatoare.

         Imi pare rau ca nu mai am timp sa scriu zilnic, dar facultatea imi ocupa mare parte din timp! Sper, totusi, sa nu uitati de blog :D!

2 comentarii: