joi, 8 decembrie 2011

Rasfat cu aroma de Pina Colada - balsamul de buze Labrosan

Din Italia, in vacanta de vara, mi-am luat mai multe cosmetice, printre care si cateva balsamuri de buze care mi-au starnit curiozitatea pentru ca nu le-am vazut in magazinele din Romania.

Unul dintre ele este Labrosan, un balsam de buze cu un ambalaj simpatic, galben-verzui, si cu o aroma innebunitoare de Pina Colada.

Aroma este foarte puternica, la fel si mirosul balsamului. Balsamul are culoarea galbena si se intinde foarte usor pe buze, aproape ca se topeste. Il port dupa mine in geanta si s-a dovedit foarte folositor in zilele mai reci.

Este hidratant, insa nu la fel precum Neutrogena. Pentru buze excesiv de uscate, nu mi se pare cea mai fericita alegere. 

Are 5,8 ml, suficient incat sa ma tina multe luni de acum incolo. Mi-as dori sa gasesc Labrosan si in Romania, pentru a incerca si balsamurile de mai jos! Poate nu l-am observat pe rafturi, dar din cate stiu, nu se gaseste in tara. 
Pretul a fost unul avantajos - mai putin de 3 euro.

Care este balsamul vostru de buze preferat?





Un comentariu:

  1. Buna ziua

    De anul acesta produsele Paglieri, inclusiv gama de balsam de buze LABROSAN, sunt importate de catre Axelle. Produsele pot fi gasite pe siteurile www.axelle.ro si www.frumusete-naturala.ro si in cele 3 magazine, 2 in Bucuresti si unul in Brasov. Adresele lor le gasiti pe pagina de contact http://axelle.ro/contact.htm

    RăspundețiȘtergere