miercuri, 11 ianuarie 2012

Mario Badescu si Sabon, reduse cu 50%!

         Groupon are doua oferte interesante in aceasta perioada! In urmatoarele 15 ore, pentru 9 ron beneficiati de 50% reducere la produsele Mario Badescu achizitionate de pe carespot.ro. Voucher-ul este valabil o luna. Puteti vedea oferta AICI.

         Tot in 15 ore va puteti achizitiona un voucher cu 5 ron pentru a beneficia de o reducere de 50% la produsele Sabon. Voucher-ul este valabil pana la 10 februarie. Puteti consulta oferta AICI.
      
         Dintre produsele Mario Badescu, am incercat crema hidratanta de maini, A.H.A. Botanical Body Soap (un produs foarte bun) si Summer Shine Body Lotion. Reducerea de 50% mi se pare o oferta foarte buna.
         Cat despre Sabon, produsele sunt ambalate incantator. Nu am incercat inca nimic de la ei, insa am facut si in trecut cateva recomandari, bazate strict pe atractia la prima vedere. Le puteti vedea AICI. Cum sa nu te indragostesti de toate acele cutiute superbe?

V-as pune si imagini daca Blogger-ul m-ar lasa. Sunt curioasa, voi aveti probleme cu adaugarea imaginilor in postari? Mie mi se intampla de la un timp atat cu Internet Explorer, cat si cu Mozilla.

Spor la cumparaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu