marți, 17 ianuarie 2012

Laptele de corp nutritiv Elmiplant - o optiune pentru pielea uscata

        De o luna folosesc laptele de corp nutritiv reparator de la Elmiplant, pentru piele foarte uscata. 
        Este primul lapte de corp cumparat de la Elmiplant, din curiozitatea de a vedea daca si aceasta gama este la fel de reusita precum cremele de maini, carora le-am ramas fidela. Se pare ca nici laptele de corp nu face exceptie.

        Laptele de corp Elmiplant promite sa hraneasca pielea foarte uscata si sa o lase catifelata timp de 24 de ore. Nu contine parabeni. In schimb, contine lapte de bumbac, care catifeleaza pielea si ii reface elasticitatea. De asemenea, proteinele din orez imbunatatesc structura pielii si o lasa radianta...

       Trecand peste ceea ce scrie pe ambalaj, de altfel foarte convingator la toate produsele de pe piata, acest lapte de corp chiar mi-a lasat o impresie buna. Nu am pielea foarte uscata, insa iarna imi place sa folosesc produse mai hidratante. Nu ma asteptam ca un lapte de corp sa hidrateze pielea atat de bine, pentru ca de obicei are o consistenta aproape fluida, se absoarbe usor in piele...dar cam atat.
        Eu nu as numi acest produs un lapte de corp. Are o consistenta de crema de corp, nici nu se absoarbe foarte usor in piele. Trebuie masat destul de bine pentru a nu ramane urme albe. Odata absorbit in piele, o lasa catifelata iar efectul este de durata. De asemenea, ii da un luciu specific, de aceea pielea arata foarte bine dupa aplicare. M-am putut imbraca fara probleme imediat dupa ce am aplicat laptele de corp.

        Mirosul este intens, dar placut. Din fericire, nu persista pe piele si pot folosi orice parfum dupa aplicare.
        Laptele de corp este ambalat intr-un tub de 250 ml, care permite folosirea integrala a produsului. Mie mi-a ajuns fix o luna. Pretul este de aproximativ 15 ron in hypermarketuri.

 Un produs ieftin si bun, pe care il recomand!

Ati incercat lotiunile de corp Elmiplant?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu