luni, 2 ianuarie 2012

Masca Skinlite Age Defying cu colagen - o alegere inspirata

         Noptile nedormite din ultima perioada si-au pus amprenta asupra tenului meu. Din dorinta de a arata cat mai bine in noaptea dintre ani, am apelat la diverse "trucuri". A fost momentul potrivit si pentru a incerca masca Skinlite cu colagen pe care am cumparat-o acum cateva saptamani din DM.

         Masca Skinlite promite sa hidrateze tenul si sa actioneze asupra liniilor fine si a ridurilor. Contine colagen, extract de ceai verde, vitamina E si extract de fructe tropicale.
         Masca se desface si se aplica pe tenul curat. Nu va asteptati la o crema, pentru ca masca este din material textil. Este imbibata de produs si se aplica foarte usor pe fata. Apoi se tine in jur de 20 de minute. Aceasta varianta mi se pare foarte practica, pentru ca nu mai trebuie sa am grija sa nu imi murdaresc hainele sau parul.
         Nu trebuie sa stati intinsa in pat in cele 20 de minute, pentru ca masca sta foarte bine pe fata, fara sa alunece. Eu am tinut-o mai mult, pana cand o parte din masca s-a uscat.

         Dupa indepartarea mastii, pielea a ramas fina si aspectul tenului era mai luminos. Am fost foarte incantata de rezultate. Si a doua zi, tenul a aratat foarte bine. 
         Nu mi-au aparut cosuri sau iritatii.  Cat despre diminuarea ridurilor, nu ma pot pronunta pentru ca nu am. Cred, totusi, ca nicio masca nu poate actiona eficient asupra unor riduri pronuntate.  

         Mie mi-a placut si recomand! Pretul este de aproximativ 8 ron si eu cred ca merita toti banii!

Un comentariu:

  1. @ Clara Turbay, thank you so much for your comment, it's always a pleasure for me to receive comments and appreciations from readers abroad. Have a nice day! :*

    RăspundețiȘtergere