sâmbătă, 26 octombrie 2013

Demachiantul pentru ochi Nivea Double Effect

Desi de cand am descoperit lotiunea micelara Bioderma Sensibio si cleanser-ul Paula's Choice Skin Balancing, nu mai sunt tentata sa incerc vreun demachiant, am cumparat de curand un demachiant special pentru indepartarea machiajului waterproof. Am ales o varianta accesibila de la Nivea - demachiantul pentru ochi Double Effect cu extract de albastrele.


Demachiantul este bifazic si promite sa indeparteze eficient machiajul din zona ochilor, protejand in acelasi timp zona sensibila a ochilor. 
Am folosit jumatate din cei 125 ml in aproape doua luni. Demachiantul nu este spectaculos, insa face ceea ce promite. Curata eficient machiajul din zona ochilor, indiferent cat de rezistente ar fi produsele folosite. O discheta pentru fiecare ochi este suficienta. Nu agreseaza zona ochilor - nu am avut iritatii si nu mi-a provocat vreo senzatie neplacuta. 
Este o formula uleioasa si de aceea, folosesc intotdeauna o lotiune micelara dupa acest demachiant, urmata de cleanser. 

Daca sunteti in cautarea unui demachiant bun pentru ochi si accesibil la pret, Nivea Double Effect poate fi o optiune! Il gasiti in orice hypermarket, la un pret de aproximativ 12 lei.

Va doresc un sfarsit de saptamana relaxant!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu