marți, 15 octombrie 2013

Noutati disponibile la Beauty Spell!

           Cosmeticele naturale, cu denumiri ademenitoare, de la Lush sunt acum disponibile si pe Beautyspell.ro - de la spumant solid, cutiute cu balsam de buze, sampon si balsam pentru par, la uleiul pentru masaj in forma de inimioara si la produsele de makeup. 

                   Nu am incercat pana acum produsele Lush si nici nu cunosc vreo persoana care sa le divinizeze. Pot, insa, sa recunosc ca nu rezist denumirilor fistichii. Cum sa nu zambesti cand folosesti crema de fata British Nanny, iti rasfeti pielea cu crema de corp Sympathy for the Skin, dar numai dupa ce ai folosit gelul de dus It's Raining Men sau jeleul pentru dus Sweetie Pie!



                   Seturile impachetate la fel de fistichiu mi se par cadouri inspirate de pus sub bradul de Craciun. Desi acum se pot comanda si online, cred ca voi prefera sa le cumpar chiar eu si sa transform timpul petrecut la cumparaturi intr-o delectare a simturilor, intr-un festin vizual si olfactiv, care cu siguranta ma va inspira sa aleg cele mai frumoase daruri. 

O zi buna va doresc!

Un comentariu:

  1. eu am folosit si le iubesc tare mult! cel mai mult mi-a placut un sampon solid, am tras de el pana la ultima bucaticuta! acum am un parfum solid!

    RăspundețiȘtergere