vineri, 7 iunie 2013

Cat de eficient este spray-ul de protectie termica MATRIX Design Pulse?

Dupa aproape 5 luni de utilizare frecventa, ma declar multumita de Matrix Design Pulse! Am meditat destul de mult cu privire la alegerea unui spray de protectie termica, pentru ca parul meu are nevoie de caldura pentru a arata acceptabil si de aceea este necesar sa folosesc un produs care chiar sa ii asigure protectia optima. Am ales, intr-un final, Matrix Design Pulse Thermo Styling Mist, un spray care protejeaza parul pana la temperaturi de 204 C. 

Spray-ul se aplica pe par, inainte de a fi indreptat cu placa sau aranjat cu foehn-ul. Cu siguranta poate fi folosit si atunci cand utilizati ondulatorul sau alte aparate de coafat care presupun caldura. Eu l-am folosit doar pentru placa si foehn. 



Dupa 5 luni, folosit de minim 2 ori pe saptamana, am consumat exact jumatate din tubul de 250 ml. 
Este destul de economic. In plus, maniera de aplicare este usoara - pur si simplu se pulverizeaza pe par cantitatea dorita. 
Producatorii ii lauda textura usoara - eu as spune ca seamana cu un fixativ, intr-o oarecare masura, pentru ca daca nu folositi placa sau foehn-ul, firele de par raman usor lipicioase pentru cateva ore, exact ca dupa pulverizarea unui fixativ. 

In schimb, daca folositi foehn-ul sau placa, parul ramane fin, moale, neted. Nu ingrasa parul. Eu prefer sa il folosesc pe parul umed, mi se pare ca rezultatele sunt mai bune decat daca il aplic pe parul uscat. 

Nu este spray-ul perfect, dar face ceea ce mi-am dorit - impreuna cu alte produse, imi protejeaza parul de tratamentele chinuitoare la care il supun.

Nu stiu daca il voi recumpara - cu siguranta imi va ajunge pana la sfarsitul anului si abia atunci ma voi gandi daca il voi inlocui. Daca sunteti interesate, se gaseste online, aici

Va doresc un inceput de weekend minunat! Iar mie va rog sa imi iertati lipsa de pe blog, dar se apropie licenta si sunt cufundata in cursuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu