luni, 10 decembrie 2012

Idee simpatica de cadou, in Bonsai

M-am simtit ca un copil in atelierul lui Mos Craciun cand am intrat saptamana aceasta in magazinul Bonsai din Unirii. Muzica de Craciun, decoratiuni, braduti impodobiti, mosi superbi in miniatura, globuri, accesorii pentru mese festive...o feerie!
Mi-au atras atentia canile de mai jos, potrivite nu doar pentru Craciun, ci pentru orice moment in care vreti sa va rasfatati sau sa binedispuneti pe cineva drag. Fiecare cana de mai jos costa 40 ron, un pret nu tocmai mic, insa ar putea fi justificat, daca vreti sa surprindeti placut pe cineva.

Cea mai simpatica dintre ele este cea de ciocolata calda. Vine insotita de un mix pentru ciocolata calda si de un mini tel adorabil, pentru amestecat. M-am topit cand am vazut telul, recunosc. 

Cea de-a doua este mai potrivita pentru iubitorii de ceai - in afara de cana, primiti ceai verde si o sita pentru ceai.


Pentru bautorii de cafea, cana ceramica maro, impreuna cu cutiuta de cafea cu aroma de vanilie si cu lingurita de cafea poate fi interesanta. Avand in vedere dimensiunile canii, sigur o vor aprecia daca au probleme cu trezitul de dimineata.

Eventual, puteti sa oferiti si cea mai dulce tentatie impreuna cu aceste seturi - ma refer, desigur, la ciocolata :-), mereu delicioasa.


Va sugerez sa aruncati o privire prin magazinele de decoratiuni - sunt pline de lucruri frumoase si multe sunt chilipiruri, din fericire. Inclusiv canile de mai jos, se pare, sunt mai ieftine in alte magazine de decoratiuni - eu nu le-am vazut in alta parte, insa o prietena mi-a spus ca le-a vazut la pretul de 33 ron in magazine din afara capitalei.

O zi frumoasa sa aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu