joi, 6 decembrie 2012

Cum sa ne aranjam parul cu foehn-ul - video util!

Nu stiu cat de experte sunteti in ale coafurii, insa pentru mine, daca spalatul parului nu este o corvoada, aranjatul lui ma indispune profund. Intotdeauna am considerat ca podoaba mea capilara are o personalitate proprie. Imi iubesc parul, are volum, este lung, multe persoane il invidiaza....dar este indisciplinat.
In incercarea de a-l domoli, am folosit de-a lungul timpului diferite masti de netezire, seruri anti-frizz, remedii naturiste, perii, spray-uri de protectie termica...toate au avut efecte mai mult sau mai putin benefice. 
Noul meu foehn - Remington Keratin Therapy - m-a ambitionat sa caut mai multe tutoriale pe Youtube si sa acord macar 30 de minute aranjatului parului dupa baie. 

Am samponat parul, apoi am aplicat balsamul Yes to Carrots, am lasat parul sa se usuce in prosop aproximativ 20 de minute, timp in care am cautat diverse videoclipuri sugestive pe YouTube, apoi am pulverizat spray pentru protectie termica pe toata lungimea parului.
M-am inarmat cu multe agrafe, cu o perie rotunda, cu foehn-ul si cu o duza ingusta pentru coafare precisa, pe care am primit-o impreuna cu foehn-ul. 

Am uscat partial parul cu un jet de caldura moderat (trebuie sa spun ca treptele de caldura ale foehn-ului Remington sunt foarte bine definite- jetul rece este intr-adevar rece, cel intermediar este placut iar cel mai cald aproape frige, de aceea nu il folosesc deloc). Apoi am urmat intocmai pasii din videoclipul de mai jos. Am fost foarte multumita de rezultat, desi trebuie sa mai exersez la suvitele din spate. La sfarsit, ma dureau mainile. Foehn-ul Remington este bun, dar si greu si oarecum dificil de manevrat de una singura.

Coafura a rezistat rezonabil si a doua zi. Recomand din toata inima foehn-ul Remington, mai ales daca sunteti mai experimentate decat mine si il veti putea utiliza la adevaratul sau potential. Si va recomand si video-ul de mai jos si celelalte videoclipuri ale acestei domnisoare extrem de talentate. Enjoy!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu