marți, 11 decembrie 2012

Gelul de curatare Bioten cu miere si arnica - review

          Dupa ce am citit multe lucruri bune despre produsele Bioten, am hotarat sa incerc gelul de fata cu miere si arnica, pentru ten normal si mixt. Aproape am terminat tubul de 150 ml si am decis sa prezint cateva plusuri si minusuri ale acestui produs.

          Producatorii promit ca acest gel va asigura curatarea eficienta si purificarea tenului, fara a-l usca, prin actiunea celor doua ingrediente principale. Mierea contribuie la mentinerea hidratarii pielii, in timp ce arnica purifica si revigoreaza pielea. Formula este fara sapun si fara parabeni.
          Gelul se aplica pe pielea umeda, dimineata si seara, si se maseaza usor pe piele. Se clateste cu apa calda. Asa l-am folosit si eu, timp de aproximativ o luna.

Plusuri
- Intr-adevar, gelul curata foarte bine tenul, indeparteaza impuritatile si excesul de sebum. 
- In zonele mixte ale tenului - barbia, obrajii, nasul, am simtit tenul curat si catifelat. Senzatia a fost foarte placuta.
- Formula nu are sapun si nu are parabeni.
- Se indeparteaza foarte usor, cu apa calduta sau rece.
- Are un miros foarte placut. 
- Se consuma destul de greu - eu estimez ca tubul de 150 ml ajunge pentru 5 saptamani.
- Pretul este foarte mic - de aproximativ 9 ron.

Minusuri:
- Pentru zonele normale ale tenului meu, fruntea si extremitatile obrajilor, gelul mi s-a parut putin prea puternic si am simtit ca imi usuca fata.
- Gelul contine parfum si SLS. 
- Ambalajul nu este foarte practic. Din tub curge prea mult gel, astfel ca mult produs se risipeste. Nici in bagaj nu va recomand sa il luati fara a-l ambala separat, altfel aveti sansa sa gasiti hainele ude. 

Eu nu voi recumpara acest gel, nu m-a impresionat cu nimic. Cred ca ar putea fi util pentru curatarea tenului gras.

O zi buna sa aveti!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu