joi, 12 iulie 2012

Uleiul relaxant de masaj DermArgan

        Va povesteam acum doua saptamani ca am descoperit un ulei de corp interesant, primul ulei de corp de care sunt cu adevarat incantata. Vara imi este greu sa suport o crema foarte hidratanta sau un unt de corp pe piele, desi sunt constienta ca pielea are nevoie in continuare de hidratare. De aceeea, uleiul de masaj de la DermArgan s-a dovedit a fi solutia potrivita pentru vara. 



      Uleiul DermArgan nu contine parabeni. In schimb, este un cocktail de uleiuri naturale de argan, de samburi de caise, de susan, impreuna cu vitamina E si ulei esential de portocala. 
     Uleiul de argan este cunoscut pentru efectele sale benefice asupra pielii, pe care o hraneste si o hidrateaza. Uleiul de samburi de caise este bogat in acizi grasi. Este un ulei hidratant, care contribuie la tonifierea pielii. Uleiul de susan si vitamina E au efect antioxidant, deci previn imbatranirea pielii, actionand eficient impotriva radicalilor liberi.

        Uleiul se poate aplica atat pe pielea uscata, cat si pe pielea umeda. Eu prefer a doua varianta, pentru ca aplicat si masat pe pielea umeda, uleiul se absoarbe mai usor in piele si o lasa foarte fina. Aplicat pe pielea uscata, ii confera acesteia un luciu discret, ce pune in evidenta bronzul. 

        Pulverizatorul il face foarte usor de aplicat iar produsul nu se iroseste. Despre efectul sau tonifiant nu am multe de spus. Intr-adevar, pielea arata foarte bine atunci cand il folosesc, dar nu este neaparat mai tonifiata. Este, insa, hidratata, iar acesta este scopul pentru care l-am achizitionat. 

       In incercarea de a gasi si puncte slabe, m-am oprit asupra mirosului, pe care l-as fi dorit subtil. Este, insa, un miros puternic, de plante. 
         Pretul este de 72 ron, pentru un flacon de 125 ml. Uleiul este produs in Maroc.

         Il puteti comanda online, de pe mai multe site-uri, inclusiv de AICI.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu