joi, 3 mai 2012

Fluidul SunDance cu SPF 30, o optiune usoara pt vara

Nu cred ca este nevoie sa va amintesc cat de importanta este protectia solara nu doar pe timpul verii, ci in fiecare zi din an, pentru a preveni imbatranirea prematura a tenului si diferite afectiuni grave. 

Pentru majoritatea persoanelor ce folosesc in mod curent crema cu factor de protectie solara, o mare problema o reprezinta urmele albe lasate de aceasta pe ten si faptul ca fata se ingrasa mult mai repede. Am trecut prin aceste probleme si asa am descoperit fluidul SunDance cu SPF30 cu efect anti UVA/UVB, care protejeaza tenul pentru a preveni aparitia ridurilor si a petelor provocate de soare. 


Este o crema cu factor de protectie mare,dar are o formula usoara si se absoarbe repede in piele. Masata usor, nu lasa deloc urme pe piele. Intr-adevar, tenul se ingrasa mai repede daca o folosesc decat daca as aplica o crema de fata fara SPF. Sincer, insa, prefer sa folosesc servetele matifiante mai des decat sa renunt la crema. Se poate folosi pentru ten, gat, maini si decolteu. Eu o folosesc pentru fata si gat, o aplic in fiecare dimineata dupa crema de fata ROC Hydra+ Legere si inainte de fondul de ten. Textura cremei este usoara, insa mirosul ma deranjeaza destul de tare. Este mirosul specific al cremelor cu SPF, pe care l-am gasit dificil de suportat inca de la inceput.

Dupa aplicare, nu se vad urme albe. Pielea ramane usor lipicioasa, senzatie care trece destul de repede.



O cantitate mica este suficienta, de aceea eu o folosesc de aproape 9 luni si presimt ca imi mai ajunge inca o luna. Intrucat a trecut ceva timp de cand am achizitionat-o din DM, nu imi amintesc pretul, insa produsele SunDance sunt accesibile. 
Am mai scris despre cremele SunDance si AICI

Indiferent daca alegeti aceasta crema sau o alta, protejati-va de efectele nocive ale soarelui!
Maine va povestesc despre cateva oferte Avon de nerefuzat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu