miercuri, 11 aprilie 2012

Un demachiant bun L'Oreal pentru ochii sensibili

    In principal de la praf, de cand a venit primavara, am ochii foarte sensibili si nu mai suport orice demachiant. Din fericire, am gasit unul eficient, surprinzator de la L'Oreal, din gama Dermo Expertise, cu formula Pro Vitaminee. Surprinzator pentru ca nu am fost niciodata pe deplin multumita de produsele L'Oreal...mereu le-am gasit iritante, excesiv de parfumate sau cu un continut mare de alcool. 

Acest demachiant are o formula lichida, usoara, mirosul este foarte subtil. Curata bine si repede atat machiajul simplu, cat si pe cel waterproof. De fiecare data am folosit o singura discheta demachianta pentru fiecare ochi. Este recomandat si posesoarelor de lentile de contact. 

Tubul are 125 ml. Suficient pentru o luna de zile, in cazul meu.

Mie nu mi-a cauzat nicio neplacere. Mi-a placut si presimt ca il voi recumpara. Pretul sau este de 20 ron.

4 comentarii:

  1. Te inteleg...eu una de cand a venit primavara mi-am mai gasit o alergie , si anume la polen.
    Nici eu nu am un demachiant f bun , este de la avon , si de la el imi lacrimeaza ochii si pentru cateva minute vad asa ..BLUR =))
    Oricum , multumesc de recomandare <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie tocmai mi s-au terminat servetele demachiante si acum oscilam intre un astfel de demachiant (pe care eu l-as folosi pt intregul ten, nu doar pentru ochi) si servetele demachiante Nivea...

    As vrea sa te intreb daca te ustura ochii de la acest demachiant? [mie adesea mi se intampla acest lucru.:(]

    Si daca ai folosit servetele demachiante Nivea (care am inteles ca ar fi mai fina, blande cu tenul decat altele similare)? Acestea sunt: http://www.mic.ro/image/cache/data/import3/2000000101026_Nivea_serv_demachiante_25buc-500x500.jpg

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, Ada! Eu iti recomand un demachiant lichid sau o apa micelara (pentru mine, este cea mai blanda solutie pentru ten si pentru ochi, chiar daca putin mai scumpa decat restul demachiantelor). Am incercat servetelele demachiante de care spui tu, dar nu mi s-au parut extraordinare, in sensul ca nu am simtit tenul perfect curatat. Pentru mine, servetelele demachiante sunt o solutie de urgenta, nu de fiecare zi. Nu ma ustura ochii de la demachiantul L'Oreal, sper sa fie bun si pentru tine. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Andra Malin, cred ca ar trebui sa renunti la el daca te ustura ochii...cunosc senzatia de BLUR :)), mi s-a intamplat si mie cu multe produse! :*

    RăspundețiȘtergere