marți, 13 martie 2012

Peria Noa de la Sabon, perfecta pentru o exfoliere blanda!

Primul pas pentru o piele catifelata este exfolierea acesteia. Procesul de exfoliere nu trebuie sa fie agresiv si sa irite pielea, ci sa elimine celulele moarte intr-o maniera blanda. Alegand metoda potrivita, exfolierea poate deveni un ritual placut!

Mult timp mi-au placut scrub-urile de corp, in special cele cu minerale de la Marea Moarta. Apoi am renuntat la ele in favoarea unei loofah, careia inca ii sunt fidela.



In ultima incursiune la Sabon am gasit o perie interesanta, cu coada din lemn detasabila, perfecta pentru exfoliere. Este utila mai ales pentru exfolierea pielii spatelui, datorita cozii lungi. Faptul ca aceasta este detasabila este un avantaj, pentru ca pe brate, spre exemplu, este mult mai facila utilizarea periei fara coada.

Exfolierea este blanda, perii nu sunt rigizi iar daca vi se pare ca zgarie, o puteti inmuia putin in apa calda. Un masaj de cateva minute cu aceasta perie nu asigura doar exfolierea pielii, ci este utila si pentru stimularea circulatiei.

 Eu va recomand achizitionarea unei perii de baie, indiferent de unde o cumparati. Eu am ales-o pe cea de la Sabon datorita designului, dar si pretului accesibil - 16 ron.  

Recomand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu