sâmbătă, 31 martie 2012

Cateva reduceri interesante in Sensiblu!



First of all...Azi blogul implineste un an :-), lucru care ma bucura, chiar daca nu mai am timp sa scriu postari atat de des pe cat mi-as dori. 

Ieri am dat o raita prin Sensiblu si am vazut cateva oferte bune pentru luna aprilie. De reducerea de 20% la produsele Klorane chiar am profitat si mi-am cumparat samponul cu chinina si vitamina B si masca de par nutritiva, produse carora le-am ramas fidela.

Alte oferte avantajoase sunt la Avene. Orice apa termala Avene este redusa cu 20%. De asemenea, toata gama Avene Hydrance Optimale beneficiaza de o reducere de 30%.

Produsele Eucerin Hyaluron Filler si Dermatoclean sunt reduse cu 25%.

La o crema Vichy Aqualia Thermal de 50 ml primiti cadou o crema Aqualia Thermal de 30 ml.

 Pachetele de ingrijire Oxyance pentru ten gras sunt reduse cu 20 ron.

La produsele ROC Body Sculpt si ROC Anticell Intensive, beneficiati de o oferta 1+1 cadou!

De asemenea, crema anticelulitica Vichy Cellu Destock este redusa cu 30%.

Garnier BB Cream Miracle Perfect de 50 ml costa 28,56 ron.

Mascara Maybelline Volum Express este redusa cu 41% si costa 22 ron.

La achizitionarea unui produs Apivita Aqua Vita, beneficiati de 50% reducere la produsele de curatare a tenului.

Daca achizitionati produse L'Erbolario de minim 100 ron, primiti cadou un produs de curatare a tenului.

La doua produse Boots Extracts cumparate, primiti cadou un trio de mini unturi de corp. Sunt preturi atractive la toate produsele Boots, pe care le admir mereu, mai ales datorita ambalajului adorabil. 

Puteti consulta intregul catalog Sensiblu aici!

Sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai placut!






 
 
 

2 comentarii: