marți, 22 noiembrie 2011

Laptele de corp Dove Essential Nourishment...nimic nou sub soare

         Am incercat de curand laptele de corp Dove Essential Nourishment.  Imbunatatit cu Deep Care Complex si cu un continut mare de glicerina, parea alegerea perfecta pentru hidratarea zilnica pe care mi-o doream.
         Nu am pielea uscata, asa ca ma asteptam ca un lapte de corp pentru piele uscata sa aiba textura usoara pe care mi-o doresc, dar sa fie in acelasi timp suficient de hidratant.

          Am gasit cateva puncte forte ale acestui lapte de corp:
  • Textura este usoara, aproape fluida.
  • Mirosul nu este puternic.
  • Se absoarbe foarte repede in piele, fara a lasa urme albe.
  • M-am putut imbraca imediat dupa aplicare.
  • Tubul este practic, cu un design reusit. Are 250 ml si se consuma destul de greu.
  • Pretul este accesibil, de aproximativ 15 ron.
         Dezavantajul este ca pielea nu se simte catifelata si hidratata nici macar dupa aplicare, ci se simte de parca nici nu as fi aplicat lotiune de corp. Chiar daca nu ma astept la o minune din partea unui lapte de corp, mi-as fi dorit sa fie mai hidratant. Nu m-a surprins cu nimic si nu cred ca il voi recumpara, mai ales in sezonul rece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu