sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Balsamul de corp de la Neutrogena - review

        Fiind atat de multumita de produsele Neutrogena incercate pana in prezent, mi-am cumparat si balsamul de corp intens reparator, din curiozitate.

         Destinat pielli uscate si aspre, balsamul de corp de la Neutrogena este ambalat intr-un tub de 200 ml.
         Producatorii promit o lotiune ce hidrateaza pielea in profunzime si o regenereaza, creand o senzatie de confort inca de la prima aplicare.

         Eu am folosit acest balsam intr-o perioada in care, desi folosisem constant lotiuni de corp, simteam nevoia de un plus de hidratare. Balsamul de la Neutrogena s-a dovedit a fi folositor, dar nu pot spune ca am gasit o mare diferenta intre el si lotiunea de corp Neutrogena Deep Moisture Sensitive.

         Balsamul are o textura cremoasa, foarte placuta; desi este atat de consistenta, se absoarbe repede in piele si nu o lasa uleioasa, astfel ca va puteti imbraca destul de repede dupa aplicare. Pielea devine fina instantaneu si efectul dureaza in jur de 24 ore, ceea ce este un mare plus pentru mine.

         In schimb, nu imi place mirosul puternic...nu stiu cu ce sa compar parfumul sau, cert este ca as fi preferat sa nu aiba acest miros. Desi tubul are 200 ml si formula este atat de densa, balsamul se consuma destul de repede - mie mi-a ajuns 3 saptamani.

          Pretul aproximativ este de 21 ron. Gasiti acest balsam in hypermarket-uri. Eu il recomand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu