luni, 15 august 2011

Gene lungi si volum la un pret accesibil?

       
      Aceasta este o postare programata. Voi raspunde comentariilor voastre incepand cu 27 august, cand ma intorc :D. Pana atunci...holidaaaay!

       Din fericire pentru noi, sunt destule rimeluri ce ofera volum si alungire genelor fara a costa foarte mult. Cele mai bune mi se par cele de la Maybelline. Includ, totusi, in top si un rimel L'Oreal ce mi se pare extraordinar.
        Iata recomandarile mele, 3 rimeluri care imi plac foarte mult si care au un pret accesibil!

1. Maybelline Colossal Volum Express, un rimel extraordinar pe care multe dintre voi il lauda. Si mie imi place foarte mult!

2. Maybelline Volum Express Falsies, pentru gene lungi, lungi si voluminoase!


3. L'Oreal Millions de Cils, un rimel cu o periuta voluminoasa si cu un tub ingenios ce retine excesul de produs de pe periuta. Astfel, genele sunt alungite fara a parea incarcate.

       Maybelline este marca la care apelez atunci cand imi doresc un rimel ieftin, dar bun. Din pacate, One by One nu m-a impresionat deloc. Cat despre L'Oreal, Millions de Cils este singurul pe care l-as recumpara. Cu Rimmel am avut numai experiente nereusite.


Care sunt rimelurile voastre preferate?

3 comentarii:

  1. primele doua,sunt si preferatele mele..insa imi place si one by one,pulse perfection,bad gal,lash injection si YR lash plumping

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Let's Make a diva, Lash Injection vreau sa imi iau cat mai curand! :*

    @ It's Friday Somewhere, si pentru mine este cea mai buna! :*

    RăspundețiȘtergere