joi, 22 august 2013

Scurte impresii despre samponul Alfaparf pentru revitalizarea parului

 De cand au aparut in Romania, produsele Alfaparf mi-au starnit curiozitatea. De peste 30 de ani, cei de la Alfaparf creeaza produse profesionale de ingrijire a parului, folosite in saloane de pretutindeni.

Am preferat sa ma limitez, pentru moment, la a incerca un sampon - samponul revitalizant a parut alegerea potrivita pentru ceea ce imi doream. 
Samponul pentru revitalizarea parului promite curatarea delicata a parului. Formula bazata pe muguri de fag are o actiune stimulanta asupra radacinii firului de par, conferind volum, vitalitate si stralucire, fara a incarca firul de par. 


In cautarea unui strop de stralucire, am fost entuziasmata de la prima incercare a samponului. Din pacate, nu mi s-a potrivit deloc. Mi-a placut consistenta sa fina, m-a cucerit cu spuma delicata, dar si cu parfumul intens si luxuriant. Insa experienta mea placuta cu acest sampon s-a oprit aici. 
Principala problema a fost ca mi-a incalcit parul foarte tare. O cantitate mai mare decat de obicei de balsam si multa rabdare au fost necesare pentru a il descurca. O a doua problema a fost faptul ca mi-a ingrasat parul foarte repede, astfel incat dupa doua zile a trebuit sa il spal din nou. 
In rest, nu am observat imbunatatiri sub aspectul stralucirii, volumului sau altor aspecte pentru care acest sampon este recomandat. 
Am continuat sa il folosesc pentru inca doua spalari, am avut aceleasi probleme, de aceea am renuntat la el. 
Acum, mama mea il foloseste - ei nu ii incalceste parul, dar nici nu a observat alte schimbari pozitive.

Aceasta este lista de ingrediente: 


Experienta mea cu produsele Alfaparf nu se va opri aici - sunt sigura ca voi gasi ceva potrivit pentru mine in gama destul de variata disponibila in Romania. 
Samponul Alfaparf pentru revitalizarea parului este disponibil aici, pentru 35 ron (sticla de 250 ml). Iar aici puteti viziona si celelalte produse Alfaparf!

Va doresc o zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu