sâmbătă, 27 iulie 2013

Un balsam de par excelent de la Freeman!

Rabdarea nu a fost niciodata punctul meu forte - de aceea, desi cunosc beneficiile retetelor naturiste de ingrijire a parului, pur si simplu nu ma pot mobiliza suficient de des pentru a sta cateva ore cu diferite amestecuri de uleiuri in par. Prin urmare, mereu sunt in cautarea unor produse eficiente de ingrijire a parului, care sa nu necesite atat de mult efort din partea mea.
Asa am gasit si un balsam de par excelent de la Freeman.



Balsamul de par cu extract de papaya si mango de la Freeman promite ingrijirea parului in doar 3 minute. Se aplica o cantitate generoasa pe par, dupa samponare, si se lasa sa actioneze cateva minute, dupa care se clateste din abundenta. 

In functie de cat timp am la dispozitie, il tin intre 2 si 10 minute pe par. De fiecare data, imi lasa parul moale, maleabil, il descurca si ii confera un luciu placut. Eu nu aplic o cantitate foarte mare. Il aplic pe intreaga lungime a parului, insistand pe varfuri. Dupa cateva minute, clatesc parul si mereu sunt surprinsa de mirosul superb al balsamului, ce ramane pentru scurt timp impregnat si in par.


Balsamul are o consistenta atipica, pare a fi un unguent. De aceea, am fost reticenta la inceput si m-am gandit ca probabil imi va hidrata parul, dar il va ingrasa foarte repede. M-am inselat, pentru ca dupa clatire, parul ramane descurcat, moale, dar nu gras. Il spal la 3 sau 4 zile fara a avea probleme legate de ingrasarea parului.


In privinta styling-ului, balsamul m-a ajutat foarte mult. Parul ramane disciplinat iar celelalte produse de ingrijire a parului ma ajuta sa obtin de fiecare data coafura dorita. 

Tubul de 150 ml ajunge pentru aproximativ 4 luni, in cazul unui par lung si des. Daca aveti parul mai scurt sau daca nu folositi o cantitate foarte mare de balsam, cred ca il puteti folosi chiar si 6 luni. De aceea, pretul sau, de aproximativ 30 de lei in DM, este acceptabil. 

Eu il recomand si cu siguranta voi mai cumpara produse Freeman, macar pentru mirosul lor ispititor!

4 comentarii: