miercuri, 17 iulie 2013

Demachiantul bifazic L'Oreal pentru ochi sensibili - scurt review!

Pentru ca in trusa mea de makeup s-au strecurat in aceasta vara si cateva produse rezistente la apa, am lasat deoparte, pentru moment, lotiunea micelara si am cumparat un demachiant bifazic, capabil sa indeparteze si cel mai rezistent machiaj. 
Am optat pentru un produs accesibil - L'Oreal Gentle Eyes and Lips Make-up Remover, pentru ochi sensibili.


Cu un pret accesibil, de aproximativ 20 de lei, demachiantul L'Oreal indeparteaza cu usurinta machiajul, fie ca vorbim despre rimel, eyeliner waterproof sau un smokey eyes elaborat. 

Eu am ochii sensibili si m-am bucurat sa constat ca nu imi lacrimeaza ochii, nici nu am alte iritatii dupa utilizarea demachiantului.

Tubul este practic si permite dozarea eficienta a produsului. Eu imbib o discheta demachianta, o tin presata pe ochi cateva secunde, apoi indepartez fara dificultati machiajul.
Acestea sunt ingredientele demachiantului: 
 

Singurul lucru oarecum deranjant este consistenta uleioasa a demachiantului. Nu am folosit pana acum vreun bifazic atat de uleios si imediat dupa demachiere, simt nevoia curatarii tenului cu lotiune micelara si apoi cu un cleanser. Urmez aceeasi rutina de ingrijire, insa acum abia astept sa imi curat tenul, pentru a scapa de senzatia uleioasa data de acest demachiant.

Exceptand acest amanunt, demachiantul bifazic L'Oreal este un produs eficient, care face ceea ce promite. Eu il recomand!

2 comentarii: