duminică, 12 mai 2013

Garnier Ultra Doux cu ulei de rozmarin si frunze de maslin

         Dupa ce am incercat samponul Garnier Ultra Doux cu cinci plante, am hotarat sa testez si unul dintre sampoanele Garnier Ultra Doux din gama recent lansata Heritage of Provence. Dupa vreo 5 minute petrecute in fata raftului cu sampoane, am ales Garnier Ultra Doux cu ulei esential de rozmarin si cu extract de frunze de maslin. 

          Pentru ca nu am nicio problema cu podoaba capilara, am ales un sampon pentru par normal, care sa il tonifice si sa ii confere luminozitate. Responsabile pentru a imi face parul sa arate perfect ar trebui sa fie cele doua ingrediente cheie - uleiul de rozmarin, care tonifica si curata parul, si frunzele de maslin, care au proprietati antioxidante. Daca tot caut produse cu antioxidanti pentru ten si pentru corp, de ce nu as folosi si pentru par? Glumesc, desigur, pentru ca nu ma asteptam ca acest sampon sa faca vreun miracol. Am fost pur si simplu incantata de mirosul sau si de faptul ca nu contine parabeni si silicon.



           Samponul s-a consumat tare repede. Se pare ca sticluta de 250 ml nu rezista pentru mai mult de 9 spalari in cazul meu iar dopul, despre care m-am plans si in cazul samponului cu cinci plante, nu ma ajuta deloc sa economisesc vreun strop de produs.

            Textura este asemanatoare unui gel foarte dens (acum niste ani, erau niste borcanele cu gel colorat, pentru par, pe rafturile magazinelor...nu stiu daca se mai gasesc, dar instantaneu, acest sampon mi-a amintit de ele). Samponul face foarte multa spuma iar parul trebuie clatit foarte bine. Dupa clatire, a trebuit sa folosesc neaparat un balsam. Parul ramane intr-adevar curat, insa daca nu as aplica un balsam pe lungimea sa, cu siguranta s-ar incalci foarte tare.

             Aceasta  este lista de ingrediente - click pe imagini pentru a le mari!




             Si acum sa va povestesc despre cel mai bun lucru al acestui sampon - ma duce cu gandul la vacanta! Mirosul sau imi aminteste de Grecia, nicidecum de Provence, de malul marii, de leandri si de maslini, de farmecul insulelor grecesti si de nisipul fin. Daca intr-o sticluta ar putea fi incorporate toate esentele specifice unei tari, aceasta sticluta ar fi Grecia. Eventual, ar fi coltul de rai din imaginea de mai jos...


Revenind cu picioarele pe pamant, din insorita Grecie in Romania, unde sesiunea este in toi... va pot spune doar ca acest sampon nu are nimic cu adevarat special, in afara mirosului. Dar nu are nici defecte majore - nu mi-a provocat matreata, nu mi-a ingrasat parul, nu mi l-a aplatizat, nu i-a dat nici prea mult volum. Este un sampon oarecare, cu un miros extraordinar. Daca doriti sa il incercati, il gasiti in hypermarket-uri, la un pret de aproximativ 7 lei. 

Weekend placut va doresc, indiferent pe ce meleaguri calatoriti, macar cu gandul!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu