marți, 25 octombrie 2011

Laptele demachiant Olay - o surpriza placuta

        Laptele demachiant Olay Gentle Cleanser Conditioning Milk este primul produs incercat de la acest brand si probabil, nu ultimul. L-am cumparat din curiozitate si nu regret, pentru ca s-a dovedit a fi eficient.

         Formula este delicata, cu extract de aloe si castravete. Este potrivit pentru tenul uscat, normal sau mixt.

        Are o textura usoara, aproape fluida, ce se intinde usor pe ten si il lasa catifelat. O discheta este suficienta pentru a indeparta machiajul. L-am folosit o singura data pentru ochi si nu mi-a placut. Desi a curatat bine rimelul, m-au usturat ochii si nu am mai repetat experienta.

        In schimb, pentru ten este tare placut, mai ales ca pielea ramane catifelata, dar nu lipicioasa. Formula este non comedogena.

        Tubul este practic si contine 200 ml de demachiant. Se consuma greu, il am de 6 saptamani si desi l-am folosit zilnic, am consumat mai putin de o treime din tub. Pretul este unul atractiv, de aproximativ 18 ron.

        Singurul lucru deranjant este mirosul prea intens. Eu il recomand, pentru categoria sa de pret mi s-a parut cel mai bun incercat pana in prezent.

Sa aveti o zi buna! 

Un comentariu: