joi, 12 septembrie 2013

Serumul concentrat cu antioxidanti Skin Balancing de la Paula's Choice


"Skin always needs an extra dose of proven antioxidants."

Desi am apreciat toate produsele Paula's Choice incercate, gama Skin Balancing mi s-a parut cea mai potrivita pentru tenul meu. Dupa ce am descoperit tonerul si cleanser-ul Skin Balancing, serumul concentrat cu antioxidanti a parut o alegere fireasca. 
Il folosesc zilnic, de mai mult de opt saptamani si am preferat sa astept inainte de a-i face un review, pentru ca a fost singurul produs Paula's Choice de care nu m-am indragostit instantaneu.



La prima vedere, mi-a placut textura sa fina, modul in care se absoarbe in piele, fara sa lase tenul uleios, insa nu mi s-a parut spectaculos, precum alte produse Paula's Choice. L-am folosit, in continuare, rabdatoare, si mi-am dat seama, ulterior, ca a fost o alegere inspirata. 
Ziua prefer produse cu o textura usoara iar in timpul verii, nu as fi suportat sa imi incep dimineata cu aplicarea unei creme dense pe fata. Tocmai de aceea am continuat sa folosesc serumul Skin Balancing - are o textura minunata, lejera. Este un gel care aproape ca se topeste in contact cu pielea si o lasa foarte fina, asemenea unui primer. Tenul ramane perfect mat. Dupa cateva saptamani de folosire, tenul meu a devenit mai echilibrat. Nu mai secreta atat de mult sebum si ramane mat aproape intreaga zi. Cred ca un rol important in acest sens l-a avut serumul Skin Balancing, de aceea am inceput sa il apreciez, chiar daca mai tarziu :-)!



De cand il folosesc, nu mi-a produs iritatii, cosuri, puncte negre. Din contra, spre satisfactia mea, de cateva luni am uitat de cosuri iar in ultimul timp, punctele negre au inceput sa dispara.

Serumul contine retinol. De aceea, este foarte important sa continuati rutina de ingrijire a tenului cu aplicarea protectiei solare. Eu alternez intre La Roche Posay cu SPF50 si Paula's Choice SunCare Weightless Finish Spray cu SPF30. 

Aceasta este lista completa de ingrediente. Puteti afla mai multe detalii despre serum chiar de pe site-ul oficial Paula's Choice.

Cyclopentasiloxane (silicone slip agent), Isododecane (matte finish solvent), Cyclohexasiloxane (silicone slip agent), Dimethicone Crosspolymer (silicone suspending agent), Neopentyl Glycol Diheptanoate (non-aqueous thickener), Retinyl Palmitate (Vitamin A/antioxidant), Caprylic/Capric Triglyceride (thickener), Retinol (antioxidant/cell-communicating ingredient), Tocopheryl Acetate (vitamin E/antioxidant), Tetrahexyldecyl Ascorbate (vitamin C/antioxidant), Haematococcus Pluvialis (Astaxanthin) Extract (antioxidant pigment), Bisabolol, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract, Camellia Oleifera (Green Tea) Leaf Extract (antioxidants/anti-irritants), Salix Alba (Willow) Leaf Extract (anti-irritant), Vitis Vinifera (Grape) Seed Extract, Ginkgo Biloba (Ginkgo) Leaf Extract, Calluna Vulgaris (Heather) Flower Extract, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract, Betula Alba (White Birch) Bark Extract (antioxidants), Glycine Soja (Soybean) Oil (antioxidant plant oil), Silica (absorbent), Phenoxyethanol (preservative).

Serumul se poate folosi si seara. De asemenea, poate fi aplicat si in jurul ochilor. L-am folosit cateva seri, dar nu mi s-a parut suficient de hidratant, asa ca am continuat sa folosesc crema hidratanta Resist Anti Aging Clear Skin Hydrator, urmata de serumul Resist Intensive Wrinkle Repair cu retinol. Nici pentru pielea din jurul ochilor nu mi s-a parut potrivit, de aceea il aplic dimineata pe ten iar in jurul ochilor aplic Clear Skin Hydrator. 

Eu am comandat serumul de la Corina. Tubul are 30 ml si costa 145 ron. Dupa opt saptamani, am consumat jumatate din el. Tubul permite dozarea perfecta a serumului - eu aplic zilnic echivalentul unui bob de mazare pe ten.
Este important sa agitati bine tubul inainte de a aplica serumul pe ten, altfel nu va avea consistenta sa specifica. 

Eu il recomand si probabil il voi recumpara. Din fericire, mai am timp sa ma decid inainte ca tubul sa se termine si sa vad cat de adecvat va fi pentru tenul meu in sezonul rece. 

Sa aveti o zi frumoasa!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu