marți, 1 octombrie 2013

Contradiction de la Calvin Klein

Intotdeauna mi-au placut denumirile parfumurilor - un nume care descrie perfect acea esenta si o pune in valoare face respectivul parfum cu atat mai atractiv pentru mine. 

Cand am primit Contradiction Calvin Klein nu am stiut la ce sa ma astept. L-am pulverizat, abia asteptand sa vad daca mi se potriveste. Si dupa cateva zile in care am stat in dubii, nestiind daca va deveni parfumul meu favorit sau se va alatura altor sticlute uitate pe o masuta, mi-am dat seama ca numele i se potriveste perfect. Contradiction este un parfum care naste contradictii, care trezeste sentimente si pe care fie il iubesti, fie il eviti. 



Eu am ales sa il iubesc si sa il transform in esenta emblematica a acestui anotimp nebun - buchetul acestui parfum este predominant floral. Printre notele atipice de varf de bujor, iasomie, orhidee, trandafir si lacramioare delicate, care ar parea sa descrie un parfum dulce, aproape ametitor, isi fac loc note fructate, de fructe de padure, eucalipt, para, dar si irizatii de liliac. Notele de baza - lemn de santal, mosc si boabe de tonka - echilibreaza esenta si o fac irezistibila. 
Parfumul are un singur defect - parca se dizolva dupa doar 4 ore. Din buchetul intens nu mai ramane nimic dupa cateva ore. Contradiction este, deci, definit de contradictii iar tocmai aceste lucruri l-au transformat in parfumul meu preferat.

O zi buna va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu